Η efood, γνωστή κυρίως για τις υπηρεσίες διανομής φαγητού, κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στον τομέα του λιανεμπορίου, λανσάροντας το δίκτυο φυσικών καταστημάτων σούπερ μάρκετ με την επωνυμία «efood local».
Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί την επέκταση της εταιρείας, η οποία ανήκει στη Delivery Hero, και τονίζει τη φιλοδοξία της να εδραιώσει την παρουσία της τόσο στον φυσικό όσο και στον ψηφιακό κόσμο των αγορών.
Τα καταστήματα efood local απευθύνονται στις γειτονιές, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός μοντέρνου και καινοτόμου concept καταστήματος. Βασικά χαρακτηριστικά τους αποτελούν οι «γωνιές» που εστιάζουν στο φαγητό, όπως η καφετέρια και η «ζεστή γωνιά» με σνακ και έτοιμο φαγητό. Παράλληλα, ενσωματώνουν μια ποικιλία ειδών όπως καπνικά προϊόντα και μεγάλη ποικιλία ποτών, διαμορφώνοντας έτσι μια ολοκληρωμένη εμπειρία για τον καταναλωτή.
Η στρατηγική της efood στοχεύει να δημιουργήσει μια νέα γενιά καταστημάτων λιανικής, συνδυάζοντας το φυσικό δίκτυο με τις online αγορές, κάτι που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις των καταναλωτών για γρήγορες και εύκολες λύσεις στις καθημερινές τους ανάγκες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία το 2021 εξαγόρασε τον Όμιλο Μούχαλη, ο οποίος διαχειρίζεται τα convenience stores Kiosky’s, διευρύνοντας έτσι το δίκτυο της με 51 καταστήματα σε μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη. Με αυτό το νέο άνοιγμα στην αγορά των φυσικών σούπερ μάρκετ, η efood επιδιώκει να εδραιώσει ακόμη περισσότερο τη θέση της στον κλάδο, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις αγορών σε καθημερινή βάση.
Lifestyle“Αυτή είναι 68 και αυτος…” Μαρία Τζομπανάκη: Αυτός είναι ο γοητευτικός και νεότερος σύζυγός της – «Δε θα μπορούσα με άντρα μεγαλύτερο»LifestyleΑννίτα Πάνια: «Γι’ αuτο έκανα παιδί με τον Καρβέλα, υπάρχει πρόβλημα ο άνθρωπος… δεν είναι πολύ καλά!»
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Ο Στέφανος Κασσελάκης αποκάλυψε το λογότυπο του Κινήματος Δημοκρατίας – Το λουλούδι και το χρώμα