Στην πιλοτική εφαρμογή του μέτρου της εισόδου των επιβατών μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία 20 γραμμών, αστικής και περιαστικής ζώνης του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης από τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου, προχωρά με απόφασή του ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), όπως έγινε γνωστό σήμερα Πέμπτη (19.9.24).
Με την απόφαση του ο ΟΣΕΘ έχει ως στόχο την καταπολέμηση του φαινομένου της εισιτηριοδιαφυγής στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης.
Νο 4 Καλαμαριά-Χαριλάου
Νο 7 Αγ. Ιωάννης-Πανεπιστήμιο
Νο 11Τ Πυλαία-Χαριλάου
Νο 24 Πλ. Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα
Νο 26 Καλλιθέα-Πλ. Ελευθερίας
Νο 28 Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο
Νο 30 Τριανδρία-Αποθήκη
Νο 35 Μετέωρα-Βενιζέλου
Νο 37 Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου
Νο 38 Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους
Νο 42 Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου
Νο 43 Τοπικό Ευόσμου
ΕλλάδαΜόλις μαθεύτηκε: Αυτή είναι η αιτία θανάτου του Μανούσου Μανουσάκη – Έφυγε σε ηλικία 74 ετώνLifestyleΤηλεθέαση 20/11: Τι νούμερα έκανε στην πρεμιέρα ο Λάκης Λαζόπουλος
Νο 53 Τοπικό Σίνδου
Νο 53 Τοπικό Σίνδου- Γ’ Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ.
Νο 59 Τοπικό Πεύκων
Νο 60 Πανόραμα-Νέο Πανόραμα
Νο 61 Χορτιάτης-Διασταύρωση
Νο 90 Μάλγαρα-Κουφάλια
Νο 91 Τοπικό Λαγκαδά
Νο 92 Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα
Ο σχεδιασμός αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες λεωφορειακές γραμμές αν κριθεί απαραίτητο.
«Είναι γνωστό ότι ο στόλος των αστικών λεωφορείων ανανεώνεται διαρκώς. Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα φέρει νέα, καταλυτική βελτίωση στις μετακινήσεις. Ο επιβάτης και ο πολίτης πλέον μπορεί να ανταποδώσει με τη στήριξη του το έργο των αστικών μετακινήσεων και να πληρώνει το εισιτήριο του, που είναι από τα οικονομικότερα στην Ευρώπη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.
«Ο ΟΣΕΘ ως Αρχή Μεταφορών, θα καταγράψει τα δεδομένα και σε συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα αναλύσει τα στοιχεία, προκειμένου να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για σειρά παρεμβάσεων», ανέφερε
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Δύσκολες ώρες για τον Μουτσινά – Πάτωσε η νέα του εκπομπή