Το «Παρά Πέντε» υπήρξε μία από τις αρτιότερες σεναριακά δουλειές, τόσο του Γιώργου Καπουτζίδη, όσο και της ελληνικής τηλεόρασης, γενικότερα, με τον δημιουργό να δίνει προσοχή, ακόμα και στις πιο ασήμαντες λεπτομέρειες στη δημιουργία των χαρακτήρων της σειράς του Mega. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι μπόρεσε να αποφύγει όλα τα λάθη, τα περισσότερα εκ των οποίων έγιναν χωρίς να ευθύνεται ο ίδιος.
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά λάθη είναι το παράδοξο του φραπέ, στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς. Στη σκηνή, η οροθετική Ζωή Παπαδόγιαννη (Bάσω Γουλιελμάκη) συναντιέται με τον Φώτη για μια συνέντευξη. Τον υποδέχεται στο σπίτι της και του προσφέρει φραπέ, τον οποίο ετοιμάζει η ίδια.
Ο φραπές, όμως, σε κάθε διαφορετικό πλάνο της σκηνής φαίνεται διαφορετικός.
Είθισται τα σκηνογραφικά ρακόρ να τηρούνται, ώστε να προσδώσουν την αίσθηση συνέχειας ανάμεσα στα πλάνα της ίδιας σκηνής που μπορεί να έχουν γυριστεί άλλη ώρα ή ακόμα και ημέρα. Στη σκηνή αυτή στο «Παρα Πέντε» το ρακόρ του φραπέ πρόδωσε τεχνικά τους δημιουργούς.
Και ενώ φαίνεται στο πρώτο πλάνο στον πάγκο της κουζίνας ένας φραπέ με πλούσιο αφρό…
…επιστρέφοντας από το ψυγείο η Ζωή για να προσθέσει παγάκια στον φραπέ βλέπουμε έναν εντελώς διαφορετικό φραπέ, με ελάχιστο αφρό.
Η Ζωή προσφέρει στον Φώτη τον φραπέ και ως δια μαγείας ο αφρός έχει ξαναγίνει πλούσιος.
LifestyleΌλοι χειροκροτούν τον Λάκη Λαζόπουλο: Είπε με το «γάντι» όσα κανείς δεν τόλμησε για τη Ζήνα ΚουτσελίνηMediaΑνατροπή με τα τέλη κυκλοφορίας τι πρέπει να προσέχετε
Ο Φώτης παίρνει στα χέρια του τον φραπέ και στο κοντινό του πλάνο βλέπουμε τον καημένο τον φραπέ να έχει ξαναχάσει τον αφρό του δημιουργώντας ένα τυπικό τηλεοπτικό σκηνογραφικό παράδοξο.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Λατινοπούλου κατά Καπουτζίδη: «Κι εγώ θα βρω μία φριτέζα και θα γεννήσουμε τηγανητές πατάτες»
Γιώργος Καπουτζίδης: «Ο Χριστός δεν μίλησε για την ομοφυλοφιλία, στενοχωριέμαι για τη χώρα μου»