Ένα απίστευτο και ταυτόχρονα τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στη Μαγνησία, όταν τουρίστρια πέθανε από ανακοπή καθώς το αγροτικό ιατρείο δε λειτουργούσε.
Στο χωριό Ανάβρα της Μαγνησίας μια ηλικιωμένη τουρίστρια άφησε την τελευταία της πνοή αβοήθητη και μόνη, καθώς μπορεί να βρέθηκε λίγα μέτρα μακριά από το αγροτικό ιατρείο, όμως εκείνο ήταν κλειστό.
Την τελευταία της πνοή, λίγα μόλις μέτρα μακριά από το αγροτικό ιατρείο του χωριού Ανάβρα Μαγνησίας, άφησε την περασμένη Κυριακή μία ηλικιωμένη.
Με τον πιο τραγικό τρόπο αναδεικνύονται για ακόμη μία φορά οι σοβαρές ελλείψεις στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΕΣΥ), παρά τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης και του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, για αναβάθμιση του συστήματος. Το πιο πρόσφατο περιστατικό που υπογραμμίζει αυτές τις αδυναμίες συνέβη στην Ανάβρα Μαγνησίας, όπου μια ηλικιωμένη γυναίκα άφησε την τελευταία της πνοή, λίγα μέτρα από το αγροτικό ιατρείο της περιοχής.
Το περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Κυριακή, όταν η ηλικιωμένη, που ήταν τουρίστρια στην περιοχή, υπέστη καρδιακή ανακοπή. Δυστυχώς, δεν ήταν δυνατό να της παρασχεθεί άμεσα ιατρική βοήθεια, καθώς το αγροτικό ιατρείο της περιοχής ήταν κλειστό. Παρά τις προσπάθειες νοσηλευτριών που συμμετείχαν στην εκδρομή να της παράσχουν τις πρώτες βοήθειες, η γυναίκα τελικά κατέληξε.
LifestyleΣkοτώθηκε σε τροχαίο ο γιος διάσημης Ελληνίδας δημοσιογράφουLifestyleΕΚΤΑΚΤΟ: Λεωφορείο έπεσε σε φαράγγι και έχασαν τη ζωή τους πάνω από 20 άτομα
Το τραγικό αυτό περιστατικό έχει πυροδοτήσει έντονες αντιδράσεις και προβληματισμούς σχετικά με τις ελλείψεις και τα κενά στο ΕΣΥ, ιδιαίτερα σε απομακρυσμένες περιοχές. Η έλλειψη προσωπικού και η αδυναμία εξασφάλισης λειτουργικών ιατρικών κέντρων σε κρίσιμες στιγμές αναδεικνύουν τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το σύστημα υγείας.
Παρά τις διαβεβαιώσεις των αρμόδιων φορέων για βελτιώσεις και αναβάθμιση του ΕΣΥ, η πραγματικότητα φαίνεται να απέχει σημαντικά από τις υποσχέσεις.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Κατερίνα Γαβαλά: Το νέο επάγγελμα της & η σημερινή εικόνα της τελευταίας γυναίκας του Γιάγκου Δράκου