Οι Έλληνες οδηγοί είναι οι πιο αγενείς της Ευρώπης, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη, η οποία επιβεβαιώνει ότι οι βρισιές, οι χειρονομίες και τα κορναρίσματα χωρίς λόγο, είναι μερικά μόνο από τα βασικά στοιχεία της οδήγησης στους ελληνικούς δρόμους.
Έλληνες οδηγοί: Στην κορυφή μαζί με τους Ιταλούς
Ειδικότερα, η Ελλάδα είναι στην πρώτη θέση, με μέσο όρο 2,5% των οδηγών να έχει αγενή συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ακολουθεί η Ιταλία, με 2,2%.
Τα ποσοστά και των δύο χωρών είναι αυξημένα κατά 0,2% σε σύγκριση με το 2017, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας IPSOS σε δείγμα 12.418 ατόμων ηλικίας 15 ετών και πάνω, σε όλες τις χώρες της ΕΕ.
Έλληνες οδηγοί: Πρώτοι και στην εξύβριση
Η εξύβριση την ώρα της οδήγησης αποδεικνύεται ελληνικό φαινόμενο. Η χώρα μας είναι στην πρώτη θέση της κατάταξης με 71%, ενώ ακολουθούν Γαλλία (69%), Ιταλία και Γερμανία (65%).
Πολλοί δεν μένουν στις βρισιές, αφού το 22% έχει την τάση να κατεβαίνει από το όχημα για την επίλυση διαφορών, ποσοστό που φέρνει τους Έλληνες οδηγούς στην τρίτη θέση πίσω από τους Πολωνούς (36%) και τους Ιταλούς (27%).
Έλληνες οδηγοί: Δεύτεροι στο πάτημα κόρνας
Την τιμητική της έχει και η κόρνα στους ελληνικούς δρόμους, αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχουν οι Έλληνες οδηγοί τα πρωτεία, αλλά η Ισπανία. Εκεί, το 66% των οδηγών δηλώνει ότι θα χρησιμοποιήσει την κόρνα οδηγώντας, ενώ ακολουθούν η Ελλάδα και το Βέλγιο με ποσοστό 63%.
Σε ό,τι αφορά την προδιάθεση στην επιθετική συμπεριφορά, οι Ισπανοί είναι ξανά πρώτοι (89%), με δεύτερους τους Ιταλούς (88%), ενώ ακολουθούν στην Τρίτη θέση οι Έλληνες (87%).
Έλληνες οδηγοί: Οδήγηση και κινητό και μη τήρηση αποστάσεων
Ελλάδα«Πνίγηκε» πασίγνωστη μεγάλη πόλη της Ελλάδας: Ποτάμια οι δρόμοι – Απελπισμένοι οι κάτοικοι δεν ξέρουν κατά που να κάνουνΕλλάδαΠέθανe αγαπημένος ηθοποιός και πατέρας διάσημου Έλληνα τραγουδιστή
Πέρα από τα προβλήματα συμπεριφοράς, το 60% των Ελλήνων και των Ιταλών οδηγών ομολογεί ότι έχει προδιάθεση να μιλήσει στο κινητό τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ενώ οι Πολωνοί είναι περισσότερο του μηνύματος, αφού το 30% έχει προδιάθεση να στέλνει μηνύματα από το κινητό του κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Έλληνες οδηγοί: Οδήγηση στη ΛΕΑ και μη τήρηση αποστάσεων
Τα πρωτεία έχουν οι Έλληνες οδηγοί και σε ό,τι αφορά την οδήγηση σε μικρή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα (το 51% έχει την προδιάθεση να το κάνει). Στο 27% των Ελλήνων οδηγούν στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και το 76% παραδέχεται ότι συνηθίζει να οδηγεί με χαμηλή ταχύτητα στη μεσαία λωρίδα αυτοκινητόδρομου.
Πάντως, οι Γάλλοι οδηγοί έχουν ακόμη πιο επικίνδυνες συνήθειες, αφού το 91% ξεπερνά το όριο ταχύτητας και το 61% δεν ανάβει φλας όταν αλλάζει λωρίδα.
Έλληνες οδηγοί: Τελευταίοι στις προσπεράσεις από δεξιά
Τέλος, οι προσπεράσεις από τα δεξιά είναι ένα φαινόμενο που- σύμφωνα με την έρευνα τουλάχιστον- δεν συναντάται συχνά στην Ελλάδα. Η χώρα μας βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις με 39%, ενώ στην κορυφή είναι οι Ολλανδοί οδηγοί, που το 49% πιθανόν να κάνει κάτι τέτοιο.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Νέος ΚΟΚ: Τέλος στο «σβήσιμο» των κλήσεων – Καταργείται η αφαίρεση των πινακίδων κυκλοφορίας
Κακά μαντάτα για τους ιδιοκτńτες ΙΧ – Έρχονται μεγάλες αυξńσεıς