Μία influencer από το Βιετνάμ, η Trinh Huong, έχει γίνει διάσημη και καταφέρει να συγκεντρώνει σχεδόν ένα εκατομμύριο δολάρια την εβδομάδα, προωθώντας προϊόντα στο διαδίκτυο με έναν περίεργο τρόπο.
Ειδικότερα, η μέθοδός που χρησιμοποιεί είναι αυτή που έχει τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού, αφού αφιερώνει τρία δευτερόλεπτα σε κάθε προϊόν, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους.
Όπως φαίνεται σε ένα βίντεό της, που κάνει τον γύρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η ίδια στέκεται όρθια μπροστά από έναν πάγκο, ενώ κουτιά με προϊόντα έρχονται συνεχώς μπροστά της, τα ανοίγει με μια σύντομη κίνηση, δείχνει το προϊόν στο κοινό της και στη συνέχεια, το τοποθετεί ξανά μέσα στο κουτί και προχωράει στο επόμενο.
Μπορεί να μην είναι το καλύτερο «κόλπο» για μάρκετινγκ, ωστόσο, η Trinh Huong έχει καταφέρει να γίνει viral στα social media και να κερδίζει εκατομμύρια δολάρια.
Η influencer έχει περίπου 530 εκατ. ακόλουθους σε μια κινεζική πλατφόρμα, παρόμοια με το Instagram, ενώ κατάφερε να πουλήσει 10 εκατ. προϊόντα μέσα σε μόλις μία εβδομάδα, σπάζοντας ρεκόρ.
LifestyleΑννίτα Πάνια: «Γι’ αuτο έκανα παιδί με τον Καρβέλα, υπάρχει πρόβλημα ο άνθρωπος… δεν είναι πολύ καλά!»Lifestyle“Αυτή είναι 68 και αυτος…” Μαρία Τζομπανάκη: Αυτός είναι ο γοητευτικός και νεότερος σύζυγός της – «Δε θα μπορούσα με άντρα μεγαλύτερο»
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Ποıος είναι ο ιερέας που «σαpώνει» στο TikTok – «Κάνω τα πάντα για να γuρίσουν στην εκκλnσία»