Η Μπέατα Ασημακοπούλου έγινε γνωστή στον ελληνικό κινηματογράφο χάρη στους ρόλους της ως εκπρόσωπος της υψηλής κοινωνίας. Συχνά της ανατίθενταν τον ρόλο μιας γυναίκας αριστοκρατικής καταγωγής, η οποία ήταν αγαπητή από το κοινό. Έπαιξε στην ίδια ταινία με μεγάλα ονόματα της εποχής, μέχρι τη στιγμή που αποφάσισε να αποσυρθεί από τον κινηματογράφο και να εγκαταλείψει την υποκριτική για να ακολουθήσει άλλο επάγγελμα, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Πέθανε το 2009 σε ηλικία 77 ετών.
Η Μπεάτα – Ευδοκία Ασημακοπούλου γεννήθηκε το 1932 στην Αθήνα. Έπαιζε στο σινεμά και στο θέατρο κάνοντας αργότερη λαμπρή καριέρα. Φοίτησε στη Σχολή του Τάκη Μουζενίδη με καθηγητές την Ελένη Χαλκούση, τον Γιάννη Φλερύ, την Ελένη Τσουκαλά κ.ά.
Έκανε την πρώτη επαγγελματική εμφάνισή της στο θέατρο το 1955 στη γαλλική μουσική κωμωδία «Δημόσιο σκάνδαλο», πλάι στον δάσκαλό της Τάκη Μουζενίδη, κατά τη διάρκεια περιοδείας στην Κωνσταντινούπολη. Την ίδια χρονιά πρωτόπαιξε στον κινηματογράφο, στην ταινία «Καταδικασμένη κι απ’ το παιδί της». Ακολούθησε καριέρα σε αθηναϊκούς θιάσους και ανάλογη πορεία στο σινεμά, κυρίως στις ταινίες του σκηνοθέτη συζύγου της Ορέστη Λάσκου, με τον οποίο παντρεύτηκαν το 1960 και απέκτησαν έναν γιο.
Συνεργάστηκε με τους πιο σπουδαιους ηθοποιούς , ανάμεσά τους οι Μαρίκα Κρεββατά, Κώστας Χατζηχρήστος, Κούλης Στολίγκας, Μίμης Φωτόπουλος, Σοφία Βέμπο, Βαγγέλης Τραϊφόρος, Νίκος Σταυρίδης, Σμαρούλα Γιούλη, Κάκια Αναλυτή, Κώστας Ρηγόπουλος, Αλέκος Αλεξανδράκης, Νόνικα Γαληνέα, Αλέξανδρος Αντωνόπουλος και έπαιξε σε έργα ξένων και ελλήνων θεατρικών συγγραφέων.
Το 2000, έπειτα από εντεκάχρονη απουσία από τη σκηνή («Κρατικές υποθέσεις», 1987-1988) πρωταγωνίστησε στο έργο του Νίκι Σίλβερ «Anorexia Nervosa» που σκηνοθέτησε ο Χρήστος Ευθυμίου στο θέατρο «ΗΒΗ», στο ρόλο μιας ψυχαναλύτριας. Το «Κουαρτέτο πίσω από την αυλαία» του Ρόναλντ Χάργουντ, το 2005, στο θέατρο «Πρόβα», υπήρξε από τις τελευταίες παραστάσεις της.
Συμμετείχε σε περίπου σαράντα ταινίες, ανάμεσά τους: «Η Καφετζού» (1956), «Ο Λεφτάς» (1958), «Στουρνάρα 288» (1959), «Φτωχαδάκια και Λεφτάδες» (1961), «Λαφίνα» (1962), «Τρίτη και Δεκατρείς» (1963), «Ο Εαυτούλης Μου» (1964), «Άλλος για το Εκατομμύριο» (1964), «Κόσμος και Κοσμάκης» (1964), «Ο άνθρωπος γι όλες τις δουλειές» (1966), «Ο Εμποράκος» (1967), «Για Ποιόν Χτυπά η Κουδούνα» (1968), «Παύλος Μελας» (1974), «Αγάπη μου Ουα Ουα» (1974), «Ελεύθερη Κατάδυση» (1995), «Κορόιδο εν τάξει» (2006). Επίσης, έλαβε μέρος στις τηλεοπτικές σειρές «Δύο ορφανές», «Εκείνες κι εγώ», «Διλήμματα».
Στα 23 της αν και με μικρό ρόλο για πρώτη φορά, έπαιξε στην ταινία «Καταδικασμένη κι από το παιδί της» του 1955. Την επόμενη χρονιά έπαιξε στο θέατρο Ακροπόλ όπου πρωταγωνιστούσε η Ρένα Βλαχοπούλου. Τότε γνωρίστηκε με τον μεγάλο σκηνοθέτη και ποιητή Ορέστη Λάσκο, ο οποίος την ερωτεύτηκε. Έβαλε όμως τον Βασίλη Αυλωνίτη να της ζητήσει να συναντηθούν για να μιλήσουν με θέμα μια καινούργια ταινία που ετοίμαζε.
LifestyleΣkοτώθηκε σε τροχαίο ο γιος διάσημης Ελληνίδας δημοσιογράφουΕλλάδαΘρήνος στο Ελληνικό τραγούδι: Νεκρός ο σπουδαιότερους και πιο αγαπημένος στιχουργός της χώρας
Ήταν η ομιλούσα εκδοχή της ταινίας του 1931 «Δάφνις και Χλόη» και ο Λάσκος της πρότεινε να υποδυθεί τη Λυκαίνιο, την ερωτική γυναίκα της ταινίας. Στην αρχή η Μπεάτα δίστασε, καθώς η ταινία θα είχε γυμνές σκηνές, αλλά τελικά δέχτηκε. Ωστόσο, η ταινία δεν γυρίστηκε ποτέ, αλλά η γνωριμία της με τον Λάσκο κατέληξε σε γάμο και έδωσε μεγάλη ώθηση στην καριέρα της. Η Μπεάτα έπαιξε σε 23 από τις 35 ταινίες του Λάσκου, με τον οποίο παντρεύτηκε το 1960 και απέκτησαν έναν γιο.
Με τον Ορέστη Λάσκο έζησε έως τον θάνατό του το 1992. Τη δεκαετία του ’80 διατηρούσε κατάστημα ρούχων στην οδό Φωκίωνος Νέγρη και τα τελευταία χρόνια της ζωής της είχε ένα κατάστημα με αξεσουάρ….
Χαρακτηριστικό είναι πως άλλαξε επάγγελμα και απέκτησε κατάστημα ρούχων στην οδό Φωκίωνος Νέγρη και τα τελευταία χρόνια της ζωής της είχε ένα κατάστημα με αξεσουάρ. Πέθανε, σε ηλικία 77 ετών, στις 20 Απριλίου 2009, χτυπημένη από τον καρκίνο ενώ κηδεύτηκε στο νεκροταφείο Αγίου Δημητρίου στο Μπραχάμι.
Τέλος, η Μπεάτα Ασημακοπούλου έμεινε στην ιστορία για το υποκριτικό της ταλέντο. Ήταν μια από τις καλές ηθοποιούς της χρυσής εποχής. Επίσης, έμεινε γνωστή για την αγάπη της στον άντρα της ζωής της μέχρι που τους χώρισε ο θάνατος.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα