Ο Άλκης Γιαννακάς ένας από τους γοητευτικότερους ηθοποιούς του παλιού καλού ελληνικού παλιού κινηματογράφου, έγινε ευρύτερα γνωστός από τους ρόλους του στις ταινίες Ένας ντελικανής (1963) και Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη (1965) . Ακόμη και σήμερα, μένει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και διατηρεί ένα χαρακτηριστικά “χαμηλό” προφίλ. Παρόλα αυτά, η γοητεία που άσκεισαι στα νεότερά του χρόνια δεν λησμολείται και ο κόσμος τον θυμάται μέσα από τις επιτυχίες του και τον θαυμάζει ακόμη. Στις 28 Μαρτίου 1945 λοιπόν, γεννιέται ο πιο ωραίος “κακός” του ελληνικού κινηματογράφου.
Ο Άλκης Γιαννακάς δεν επένδυσε ιδιαιτέρως στο υποκριτικό του ταλέντο, παρότι θεωρήθηκε ένας καλός ηθοποιός που τον ήθελε ο κόσμος. Καθώς δεν έπαιξε σε πολλές ταινίες, μιας και αποφάσισε να σταματήσει νωρίς, ταυτίστηκε όμως με τον ρόλο του στο «Ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη», όπου υποδύθηκε έναν χαρτοπαίκτη, αποτυχημένο πυγμάχο, με διασυνδέσεις στον υπόκοσμο, που συντηρείται κυρίως από πλούσιες γυναίκες. Η ταινία προβλήθηκε το 1965 και προκάλεσε θόρυβο με τις τολμηρές της σκηνές. H γυμνή εμφάνιση της Ζέτας Αποστόλου έγινε cult κι ο Άλκης Γιαννακάς καθιερώθηκε ως ο ωραίος «κακός».
Έχοντας πατήσει τα 73 του χρόνια, συνεχίζει να αποφεύγει συστηματικά κάθε είδους δημοσιότητα, δεν δίνει ποτέ συνεντεύξεις ούτε φωτογραφίζεται στις σπάνιες κοσμικές εμφανίσεις που κάνει. Την ανάρτησε επιστήθια φίλη του στον προσωπικό λογαριασμό της στο facebook, γνωρίζοντας πως ο παλαίμαχος ηθοποιός έχει επιλέξει να μένει μακριά από τα φλας των παπαράτσι. Σύμφωνα με εκμυστηρεύσεις ανθρώπων του περιβάλλοντός του, ο Αλκης Γιαννακάς, ο οποίος μένει κοντά στην πλατεία Αμερικής, βρίσκεται καθημερινά στο Σπίτι του Ηθοποιού, όπου τα πρωινά πίνει το καφεδάκι του και βοηθάει την πρόεδρο του ιδρύματος Αννα Φόνσου να φέρει εις πέρας το σπουδαίο έργο που επιτελείται εκεί. Ο ίδιος, άλλωστε, υπήρξε και ένας εκ των πρώτων υποστηρικτών του ιδρύματος.
O Άλκης Γιαννακάς μπορεί να μην συμμετείχε σε πολλές ταινίες, παρόλα αυτά οι ρόλοι οι οποίοι τον καθιέρωσαν, έβγαζαν πάντα έναν ερωτισμό, έτσι ώστε πολύ σύντομο έγινε διάσημος για την φήμη του αυτή και η εικόνα του ταυτίστηκε με ένα ερωτικό σύμβολο του κινηματογράφου και ως την “σωστότερη” εικόνα ανδρισμού. Μάλιστα, υπήρξε sex symbol στην εποχή του και οι ερωτικές ιστορίες του είχαν πολυσυζητηθεί.
LifestyleΌλο το διαδίκτυο δάκρυσε με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο: Αποχαιρέτισε τον Δημήτρη Ήμελλο με 3 φράσεις και συγκίνησε τους πάντεςMediaΜαρία Παναγοπούλου: Η γυναίκα που έμεινε στο πλευρό του Κώστα Χαρδαβέλλα 32 χρόνια μέχρι την τελευταία στιγμή
Τον ερωτεύτηκαν πολλές συμπρωταγωνίστριές του με τις οποίες είχε συνάψει σχέση. Η Γκιζέλα Ντάλι υπήρξε σύντροφος του για μεγάλο διάστημα και όπως είχε δηλώσει: «Ήταν ο μεγαλύτερος έρωτας της ζωής μου. Ήταν ο ωραιότερος και πιο περιζήτητος άντρας και ήταν δικός μου. Ζήσαμε μια σχέση πάθους». Μαζί πρωταγωνίστησαν στην ταινία «Ο Παρθένος».
Το 1965 πρωταγωνίστησε στο «Ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη» και από τότε καθιερώθηκε. Η τελευταία του ταινία ήταν το 1987 και από τότε εξαφανίστηκε από τα Μέσα και έπαψε να δίνει συνεντεύξεις.
Τέλος. ο ηθοποιός είναι ένας ταλαντούχος άνδρας που στα νιάτα του είχε τον τίτλο του του γόη του σινεμά. Όπως φαίνεται, ακόμα κρατιέται εξαιρετικά καλά.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα