Μια τρομερή αποκάλυψη για τον νέο ιδιοκτήτη και πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ, Μάριο Ηλιόπουλο, κάνει το dikisports.blogspot.com.
Συγκεκριμένα όπως αναφέρει μόνο άγνωστος δεν είναι με τον ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη.
Πάμε να δούμε τι αναφέρει το συγκεκριμένο δημοσίευμα:
«ΑΕΚτσής από τα γεννοφάσκια του δηλώνει ο Μάριος Ηλιόπουλος. Πριν την επαγγελματική σχέση με τον Δημήτρη Μελισσανίδη, ήταν στενός φίλος του Βαγγέλη Μαρινάκη.
Προτού ο Μαρινάκης αγοράσει τον Ολυμπιακό η σχέση των δύο ανδρών έγινε συγγενική.
Το 2003, στη Σαντορίνη ο νυν ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού ήταν κουμπάρος στον γάμο του νυν ιδιοκτήτη της ΑΕΚ!»
Μάριος Ηλιόπουλος: Το προφίλ του «βασιλιά» των θαλασσών που παίρνει την ΠΑΕ ΑΕΚ – Η καταγωγή, η αντισυμβατική εμφάνιση, η δημιουργία της «αυτοκρατορίας» στην ακτοπλοΐα, η ασφαλιστική περιπέτεια, η τρέλα για την ταχύτητα και το κοινωνικό έργο
Εποχή Μάριου Ηλιόπουλου έχουμε, πια, στην ΑΕΚ, με τον κορυφαίο εφοπλιστή της ακτοπλοΐας να παίρνει στα χέρια του την ΠΑΕ, όπως ενημέρωσε ο ίδιος ο προκάτοχός του, Δημήτρης Μελισσανίδης, μέσα από σχετική ανακοίνωση.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, ότι με την αντισυμβατική και «εκρηκτική» του συμπεριφορά θα μας απασχολήσει στο διάστημα, όπου θα ηγείται της Ένωσης, για την οποία πάντοτε είχε παθολογική αγάπη. Ο ίδιος είναι έτοιμος, πια, να την οδηγήσει στην επόμενη ημέρα, με το βιογραφικό του σίγουρα να υπόσχεται μια ακόμη καλύτερη εποχή στις τάξεις του «Δικεφάλου».
Η κυριαρχία μέσω της Seajets στις ελληνικές θάλασσες
Ο Μάριος Ηλιόπουλος είναι ο μεγαλύτερος Έλληνας ακτοπλόος εφοπλιστής. Είναι συνιδρυτής και υπεύθυνος στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης στην εταιρία SeaJets, η οποία από το 1989 διαχειρίζεται το μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων παγκοσμίως.
Δραστηριοποιείται επίσης και στα ποντοπόρα πλοία, όπως και ο αδερφός του, Αντώνης Ηλιόπουλος με διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες.
Μία από τις επικερδείς του επιχειρηματικές κινήσεις ήταν οι αγορές και οι πωλήσεις κρουαζιερόπλοιων.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πώληση του κρουαζιερόπλοιου, Aegean Myth, πρώην Holland America. Ο Μάριος Ηλιόπουλος το πούλησε σε νεοϊδρυθείσα Γαλλική εταιρεία..
Οι αγορές των κρουαζιερόπλοιων, ήταν μια επιχειρηματική κίνηση του Μάριου Ηλιόπουλου, που είχε την φιλοδοξία να δημιουργήσει μια μεγάλη εταιρεία κρουαζιερόπλοιων, αλλά στη συνέχεια ο στόλος που αγοράστηκε παροπλίστηκε λόγω της πανδημίας και όλοι προεξοφλούσαν ότι τα πλοία θα πήγαιναν για σκραπ, τελικά φαίνεται ότι εξελίσσεται σε κερδοφόρο και ευφυές εγχείρημα.
Το κρουαζιερόπλοιο Aegean Myth, χωρητικότητας 55.600 gt, το οποίο ναυπηγήθηκε το 1993 πωλήθηκε σε μια Γαλλική νεοσύστατη ναυτιλιακή εταιρεία σε τιμή που υποδηλώνει ότι οι αξίες για παλαιότερα, μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια βρίσκονται τελικά σε μια απότομη ανοδική τροχιά μετά την εμφάνιση του Covid-19 και οδήγησε τη βιομηχανία κρουαζιέρας σε απότομη και εκτεταμένη κρίση το 2020.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές της ναυτιλίας, το κρουαζιερόπλοιο πωλήθηκε στην CFC-Compagnie Francaise De Croisieres με έδρα τη Μασσαλία στην τιμή των 30 εκατομμυρίων δολαρίων, με την Masters Shipping με έδρα τον Πειραιά να ενεργεί ως μεσίτης.
Υπενθυμίζεται ότι ο Μάριος Ηλιόπουλος όταν αγόρασε το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο είχε αναφερθεί ότι πλήρωσε 10 εκατομμύρια δολάρια, σε τιμή λίγο πιο πάνω από τα 8,5 εκατομμύρια δολάρια που πουλιόταν ως σκραπ, σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος απέκτησε δύο από τα ηλικιωμένα κρουαζιερόπλοια της CMV σε δημοπρασία και τα μεταπώλησε αμέσως για ανακύκλωση με κέρδος.
Πέντε ακόμη σύγχρονα κρουαζιερόπλοια αποκτήθηκαν σε τιμές ευκαιρίας από την Carnival Corp και την Royal Caribbean Group. Αυτά τα πλοία, που κρίνεται ότι είναι πιο πιθανό να βρουν εμπορικό αγοραστή, ελλιμενίζονται στο Αίγιο και στον Πειραιά υπό τη φροντίδα της Optimum Shipmanagement με έδρα τον Πειραιά.
Η καταγωγή… από μικρό χωριό της Μεσσηνίας και η αρχή από τον πατέρα του στην ναυτιλία
Ο πατέρας του Μάριου, Παναγιώτης Ηλιόπουλος, ήταν γιος του Αντώνη Ηλιόπουλου.
Γεννήθηκε το 1932 στο Λογγά Μεσσηνίας και ασχολήθηκε με τη ναυτιλία για πρώτη φορά το 1958 επενδύοντας στα φορτηγά πλοία.
Το 1998 αποφάσισε να ασχοληθεί με την επιβατηγό ναυτιλία και δημιούργησε τις “Πειραϊκές Γραμμές” και αργότερα την Κοινοπραξία «Ilios Lines» η οποία δρομολόγησε τρία υδροπτέρυγα στο Αιγαίο, εξασφαλίζοντας προηγουμένως ένα δάνειο από την Εθνική Τράπεζα του Βερολίνου.
Το 2004 δημιούργησε την Dolphin Sea Lines, που μετεξελίχθηκε σε εταιρεία δρομολόγησης ταχυπλόων επιβατηγών και οχηματαγωγών πλοίων, ενώ μετονομάστηκε σε SeaJet.
Ο Παναγιώτης (Τάκης) Ηλιόπουλος ασχολήθηκε από νεαρά ηλικία μαζί με τον αδερφό του με τις επιχειρήσεις και την εμπορία χρυσού και αναδείχθηκε σε κορυφαίο παράγοντα του χώρου με τις περίφημες χρυσές αλυσίδες που κατασκεύαζαν.
Η γυναίκα του Δέσποινα Ηλιοπούλου πέθανε τον Ιανουάριο του 2021. Πνίγηκε την ώρα που έτρωγε.
LifestyleΑντί να παντρευτούν, χωρίζουν Σπύρος Μαρτίκας – Βρισηίδα Ανδριώτου; – Το βίντεο που ανέβηκε στο Tik Tok άναψε… φωτιέςLifestyleΤην παράτησε μετά από 8 χρόνια σχέσης: Στη φόρα η πραγματική αιτία χωρισμού Ρέμου-Μακρυπούλια λίγο πριν το γάμο
Είχε αποκτήσει τρία αγόρια: Τον Γιάννη, που πέθανε το 2017, τον Αντώνη και τον Μάριο, που διευθύνει από την αρχή της ίδρυσής της τη ναυτιλιακή εταιρεία SeaJet.
H SeaJet διαθέτει δεκαεπτά επιβατηγά πλοία και προσεγγίζει 33 νησιά στο Αιγαίο και στην Κρήτη.
Ο Αντώνης Ηλιόπουλος ακολούθησε διαφορετική ναυτιλιακή δραστηριότητα από την υπόλοιπη οικογένεια και ασχολήθηκε με την ποντοπόρο ναυτιλία και διαθέτει τρία ξενοδοχεία στη Σαντορίνη: Το «Vedema», το «Mystique» και το «Istoria».
Να επισημάνουμε ότι το φορτηγό του πλοίο “Iron Antonis” είχε βυθιστεί στις 3 Σεπτεμβρίου του 1994 στον νότιο Ατλαντικό, με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο 3 Έλληνες και 21 αλλοδαποί ναυτικοί, μέλη του πληρώματος. Στο Εφετείο που έγινε το 2001, ο Αντώνης, αθωώθηκε, όπως και ο πατέρας του Παναγιώτης.
Ο εφοπλιστής Παναγιώτης Ηλιόπουλος, πριν από κάποια χρόνια είχε κάνει έκκληση ενότητας στους πολιτικούς για το καλό της χώρας.
«Πιστέψτε με εάν η Πολιτεία και όλα τα κόμματα και όλα τα Πανεπιστήμια δεν συναινέσουν μεταξύ τους για να συμφωνήσουν για κάποια απλά πράγματα, τότε όσα χρόνια και να περάσουν θα είμαστε καταραμένοι. Ας καθίσουν όλοι και ας βρουν την άκρη.
Δεν έχει σημασία ποιος είναι αρχηγός. Η ζωή είναι ένας κύκλος άλλωστε. Σήμερα είναι ο ένας, αύριο είναι ο άλλος. Να κοιτάξουν το μέλλον και όχι τα ο παρελθόν. Ό,τι έγινε, έγινε.
Αν χυθεί το γάλα δεν μαζεύεται με τίποτα.
Μαζευτείτε λοιπόν και αλλάξτε την πολιτική για αυτή τη χώρα που το αξίζει, για αυτόν τον λαό που το αξίζει. Κάντε το.
Μόνο έτσι θα δώσετε την ώθηση στα νέα παιδιά, τον τρόπο σκέψης και τη δύναμη για να προχωρήσουν. Αξίζουμε ως λαός. Φτιάξτε αυτή τη χώρα», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά.
Η αντισυμβατική εμφάνιση, οι αγώνες ράλι και η 8ετής ασφαλιστική περιπέτεια
Ο Ηλιόπουλος είναι ένας άνθρωπος ασυμβίβαστος και εκρηκτικός, ο οποίος μένει μακριά από επισημότητες και dress code που θα μπορούσε να επιβάλει η ιδιότητά του ως εφοπλιστής. Από τις αγαπημένες του ασχολίες έχει υπάρξει η συμμετοχή σε αγώνες ταχύτητας, έχοντας συμμετάσχει κατά το παρελθόν σε αρκετούς από αυτούς, αποσπώντας σειρά διακρίσεων. Μεγαλωμένος στο Ψυχικό, απόφοιτος του Κολλεγίου Αθηνών, ο εφοπλιστής που τον τελευταίο καιρό απασχολεί έντονα την επικαιρότητα, έχει το γραφείο του στο κέντρο του Πειραιά, επί της οδού Δημητρίου Γούναρη. Στους αγώνες ράλι που έχει τρέξει, ένας από τους μεγάλους του αντιπάλους ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος, θρυλικός οδηγός αγώνων, με τον Ηλιόπουλο να έχει δηλώσει κάποια στιγμή ότι «θα τρέχω όπου τρέχει».
Κύρια δραστηριότητα της οικογένειας ήταν τα ποντοπόρα δεξαμενόπλοια, τα οποία είχε υπό την ιδιοκτησία του μαζί με τα αδέρφια του, Γιάννη, που έφυγε το 2017 από τη ζωή και τον άλλο αδερφό του, Αντώνη. Μέντορας για τα τρία αδέρφια αλλά και για τον «Super Mario», όπως είναι το παρατσούκλι που αποκόμισε από τη συμμετοχή του σε αγώνες ράλι ο Ηλιόπουλος, ήταν ο πατέρας τους, Παναγιώτης. Ήταν μάλιστα εκείνος που νηολόγησε υδροπτέρυγα και ταχύπλοα σκάφη στο Αιγαίο.
Ο ίδιος βρέθηκε τα προηγούμενα χρόνια εμπλεκόμενος σε μία πολυετή ασφαλιστική περιπέτεια. Όλα ξεκίνησαν το 2011, όταν το πετρελαιοφόρο πλοίο Brillante Virtuoso, ιδιοκτησίας του Μάριου Ηλιόπουλου, τυλίχτηκε στις φλόγες κατά το πέρασμά του από τη διώρυγα του Σουέζ, σε απόσταση 20 μιλίων από το λιμάνι του Άντεν στην Υεμένη. Ακολούθησε μία πολυετής διαδικασία και δικαστική αντιπαράθεση, όπου πρωταγωνίστησαν ο Ηλιόπουλος και η ασφαλιστική εταιρεία που είχε την ευθύνη για το συγκεκριμένο βαπόρι. Μάλιστα, ο καπετάνιος του πλοίου είχε επικαλεστεί ότι δέχτηκε επίθεση από πειρατές αμέσως μετά το περιστατικό. Ο εφοπλιστής είχε επικαλεστεί από την πλευρά του ότι υπήρχαν σημάδια από σφαίρες στο πλοίο, βασιζόμενος σε πόρισμα πραγματογνωμόνων του Ντουμπάι που ισχυρίστηκε ότι είχαν εξετάσει το καράβι. Ωστόσο η Εβδομαδιαία Έκθεση Πειρατείας τον Ιούλιο του 2011 από τον τότε επικεφαλής της Ναυτικής Ένωσης με έδρα τη Σομαλία, είχε αναφέρει ότι δεν υπήρχε κανένα στοιχείο που να παραπέμπει σε επίθεση από ρουκέτα ή πυρά από όπλα.
Από την πλευρά της η ασφαλιστική Talbot Underwriting, μία από τις μεγάλες εταιρείες στον κλάδο, είχε υποβάλει μήνυση κατά του Έλληνα εφοπλιστή, κατηγορώντας τον για απάτη, με τον ίδιο να δηλώνει λίγο αργότερα ότι «καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται». Μεταξύ άλλων, το Bloomberg, σε παλαιότερο δημοσίευμά του, είχε αναφέρει ότι ο Ηλιόπουλος είχε συλληφθεί στο Λονδίνο, κατά την έξοδο από το δικαστήριο όπου εξεταζόταν η πολύκροτη υπόθεση. Για την ιστορία, ο Ηλιόπουλος αξίωνε αποζημίωση 77 εκατομμυρίων ευρώ από την ασφαλιστική για τη ζημιά που είχε υποστεί το δεξαμενόπλοιο.
Η υπόθεση έλαβε τέλος το 2019, όταν ο δικαστής Νάιτζελ Τίαρ που είχε εξετάσει την υπόθεση, έκρινε ότι ο εφοπλιστής είχε οργανώσει σχέδιο επίθεσης ανδρών που παρίσταναν τους πειρατές, στο πλοίο, προκειμένου να εισπράξει αποζημίωση, όπως ανέφερε σε σχετικό δημοσίευμά του το Bloomberg, τον Οκτώβριο του 2019.
Το μεγάλο κοινωνικό έργο και η βοήθεια στο Μάτι
Στην καταστροφική πυρκαγιά στο Μάτι η SeaJets με το πλοίο του Tera Jet και τους ναυτικούς του, έσπευσε στην θαλάσσια περιοχή και προσέφερε βοήθεια σε πάνω από 700 ανθρώπους, διασώζοντας και μεταφέροντάς τους σε μεγαλύτερα πλοία.
Διοργανώθηκε εκδήλωση στο Tera Jet το οποίο φιλοξένησε 500 παιδιά πυρόπληκτων οικογενειών.
Προσέφερε το 10% του εισιτηρίου από και προς το λιμάνι της Ραφήνας με το Tera Jet από τις 26 Ιουλίου μέχρι το τέλος της σεζόν του 2018 για την ανοικοδόμηση των σπιτιών στο «Μάτι».
Από το 2016 προσφέρει δωρεάν μεταφορά ασθενών που δηλώνουν μόνιμη κατοικία στις Κυκλάδες, μαζί και τους συνοδούς τους, σε νοσοκομεία της Αττικής με ασθενοφόρο αυτοκίνητο.
Στη Σαντορίνη συνέβαλε στην αποκομιδή σκουπιδιών στους δρόμους του νησιού, καλύπτοντας 55 χλμ. δρόμου από τις 31 Αυγούστου 2018.
Προσέφερε δωρεάν προσομοιωτή γέφυρας πλοίου τύπου Transas Navigational Simulator Classroom NTRO 5000 στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού στον Ασπρόπυργο.
Το ERC 2018 είχε Ελληνικό χρώμα με χορηγό τη SeaJets, το λογότυπο της οποίας κοσμούσε το αγωνιστικό αυτοκίνητο του πρωταθλητή Ευρώπης 2018 Alexey Lukyanuk.
Είναι χορηγός στις ομάδες των Κυκλάδων, Πανναξιακός, Φοίνικας Σύρου, της Κύμης στο Μπάσκετ καθώς και σε τοπικές δραστηριότητες όπως το Mykonos Run, Folegandros Sunset trail, Serifos Sunset race και Cyclades Regatta.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Αυτή είναι η άγνωστη “Κουκλα” σύζυγος του Βαγγέλη Μαρινάκη – Μητέρα 4 παιδιών και κούκλα