Σε νέους και εντατικούς ελέγχους των εμπορικών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι influencers στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεκινά τις επόμενες εβδομάδες το υπουργείο Ανάπτυξης.
Ο στόχος των ελέγχων είναι διττός: πρώτον, να εντοπιστούν αναρτήσεις των influencers οι οποίες περιέχουν μαρτυρίες, κριτικές ή καταχωρήσεις που ενδεχομένως να είναι παραπλανητικές για τους καταναλωτές, επηρεάζοντας την αγοραστική τους συμπεριφορά και προκαλώντας οικονομική ζημία, και δεύτερον να επαληθεύσουν εάν οι influencers ενημερώνουν με σαφήνεια τους ακόλουθούς τους σχετικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας τους.
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) έχει ξεκινήσει ειδικούς ελέγχους στα εισοδήματα γνωστών Ελλήνων στα social media. Βασικός στόχος είναι ο εντοπισμός περιπτώσεων φοροδιαφυγής.
Στο στόχαστρο των ελέγχων βρίσκονται τα έσοδα και οι οικονομικές συναλλαγές, παρέχοντας υπηρεσίες προβολής ή προϊόντα προς πώληση.
Όπως αποκαλύπτει το Mega, σύμφωνα με τα στοιχεία, οι influencers λαμβάνουν αμοιβές ανάλογα με τους followers τους:
LifestyleΓη της Ελιάς – Βασίλης Μίχας: Η καταγωγή από την Αλβανία, η κούκλα αδερφή του και η ομοιότητα με τη μητέρα τουΕλλάδαΣχολεία: Οι μέρες που κλείνουν για τα Χριστούγεννα – Πότε θα ανοίξουν το 2025
Followers έως 100.000, 400 ευρώ ανά post,
Followers από 100.000 – 500.000, 1.000 έως 5.000 ευρώ ανά post,
Followers από 500.000 – 1.000.000, 5.000 έως 10.000 ανά post,
Followers πάνω από 1.000.000, 10.000 και πάνω ευρώ ανά post.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα