να-ζήσεις-λεβέντη-29χρονος-έσωσε-αγοράκ-167124

Να ζήσεις λεβέντη: 29χρονος έσωσε αγοράκι που είχε κρεμαστεί από μπαλκόνι (βίντεο)

Ανάγνωση: 5'

Φελίπε Νταβίντ Σόουζα, ένας 29χρονος ζωγράφος και Βραζιλιάνος μετανάστης που ζει στην Ισπανία χαιρετίστηκε ως ήρωας καθώς διακινδύνευσε τη ζωή του για να σώσει ένα μικρό παιδί που κρεμόταν από μπαλκόνι δεύτερου ορόφου στην παραλιακή ισπανική πόλη Αλικάντε.

Πιο συγκεκριμένα, ο ίδιος ετοιμαζόταν να επιστρέψει στο σπίτι του την Τετάρτη όταν άκουσε κραυγές έξω από το διαμέρισμα όπου εργαζόταν. Έριξε μια ματιά έξω από το παράθυρο και είδε ένα πλήθος ανθρώπων που είχε συγκεντρωθεί στον δρόμο.

Πολλοί έδειχναν προς το μπαλκόνι δίπλα από το διαμέρισμα όπου εργαζόταν: «Είδα ένα μικρό αγόρι με το μισό του σώμα έξω», δήλωσε αργότερα ο Σόουζα στους δημοσιογράφους.

Το εξάχρονο παιδί είχε παγώσει από τον φόβο στο κάγκελο του μπαλκονιού, με το ένα πόδι να κρέμεται από την έξω πλευρά. Από κάτω το πλήθος φώναζε απεγνωσμένα στο μικρό αγόρι, λέγοντάς του να ξαναμπεί μέσα. Το βίντεο που τραβήχτηκε δείχνει τον Σόουζα χωρίς δεύτερη σκέψη να περνάει στο εξωτερικό μέρος του μπαλκονιού του και να προχωράει πάνω στο περβάζι προς το αγόρι.

Δείτε ακόμη

Η βύθιση του υπερπολυτελούς σκάφους Bayesian στα ανοικτά του Παλέρμο της Σικελίας, έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις και ερωτήματα για τα αίτια της τραγωδίας που κόστισε τη ζωή σε έξι άτομα μέχρι στιγμής, ενώ η 18χρονη Χάνα Λιντς, κόρη του ιδιοκτήτη του σκάφους και μεγιστάνα Μάικλ, παραμένει αγνοούμενη.

Το σκάφος ανατράπηκε και βυθίστηκε μετά από χτύπημα σφοδρής κακοκαιρίας και ανεμοστρόβιλου, γνωστής ως θαλάσσια δίνη, τη Δευτέρα. Σύμφωνα με μαρτυρίες, το σκάφος χάθηκε κάτω από τα κύματα μέσα σε 60 δευτερόλεπτα, γεγονός που υποδηλώνει μια ξαφνική και καταστροφική εξέλιξη, η οποία ήταν πιθανώς δύσκολο να προβλεφθεί ή να αντιμετωπιστεί από την ομάδα.

Ωστόσο, ο Giovanni Costantino, διευθύνων σύμβουλος της Ιταλικής Sea Group, της εταιρείας που κατασκεύασε το σκάφος, υποστηρίζει ότι το πλήρωμα είχε 16 λεπτά για να προειδοποιήσει τους επιβάτες καθώς το σκάφος «σύρθηκε από την άγκυρά του» πριν βυθιστεί.

Ο κ. Costantino επέμεινε ότι η διαδικασία της βύθισης δεν ήταν τόσο άμεση όσο κάποιοι ισχυρίστηκαν, λέγοντας: «Το μαρτύριο διήρκεσε 16 λεπτά. Το σκάφος δεν βυθίστηκε σε ένα λεπτό όπως έχουν πει ορισμένοι επιστήμονες».

Όπως μεταδίδει η Daily Mail, η ανάλυση των δεδομένων AIS (Automatic Identification System) από την ιστοσελίδα Marine Traffic επιβεβαιώνει τον χρόνο που ανέφερε ο κ. Costantino, αν και δεν είναι ακόμη δυνατό να επαληθευτεί τι συνέβη κατά τη διάρκεια αυτών των λεπτών. Τα δεδομένα δείχνουν επίσης ότι ένα δεύτερο σκάφος, το Sir Robert Baden Powell, ακολούθησε παρόμοια πορεία με το Bayesian την ίδια στιγμή. Το σκάφος παρέμεινε στην επιφάνεια κατά τη διάρκεια της καταιγίδας και βοήθησε στη διάσωση των επιζώντων.

Ο καπετάνιος του Sir Robert Baden Powell, ο Ολλανδός ναυτικός Karst Börner, δήλωσε σε ιταλικό μέσο ενημέρωσης ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν απρόβλεπτες, αλλά ότι το πλήρωμά του ήταν προετοιμασμένο. Περιέγραψε τη θαλάσσια δίνη ως «πολύ ισχυρή και έντονη» και πρόσθεσε: «Δυσκολευτήκαμε να κρατήσουμε το πλοίο στη θέση του με τον κινητήρα και την άγκυρα. Το γιοτ ήταν πίσω μας. Κοιτούσαμε περιστασιακά για να δούμε πού ήταν. Σε κάποια στιγμή, εξαφανίστηκε».

Ο κ. Costantino αποκάλυψε επίσης σε συνέντευξή του ότι υπήρξαν πολλαπλά ανθρώπινα λάθη που οδήγησαν στην τραγωδία, όπως το γεγονός ότι είχαν αφεθεί ανοιχτά τα αμπάρια και ότι η καρίνα του σκάφους δεν ήταν πλήρως κατεβασμένη. Επέμεινε ότι η καταστροφή ήταν αποτρέψιμη και πρόσθεσε: «Ρωτήστε τον εαυτό σας – γιατί δεν βγήκε κανένας ψαράς από το Porticello εκείνο το βράδυ; Ένας ψαράς διαβάζει τις καιρικές συνθήκες και ένα σκάφος όχι;».

Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι «οι διαδικασίες δεν ακολουθήθηκαν» στο υπερπολυτελές σκάφος και ότι η βύθιση οφείλεται σε «ανοικτά φινιστρίνια παρά την κακοκαιρία που είχε προβλεφθεί ώρες νωρίτερα». Σύμφωνα με τον ίδιο, το σκάφος είχε κατασκευαστεί σε πολύ υψηλά πρότυπα και δεν θα είχε βυθιστεί εάν είχαν ακολουθηθεί οι σωστές διαδικασίες από το πλήρωμα.

Ο Bayesian, ένα σκάφος μήκους 56 μέτρων με ιστό 74 μέτρων, κατασκευάστηκε το 2008 και σύμφωνα με τον καπετάνιο του αδελφού σκάφους Rosehearty, David Hutchinson, ήταν «αλεξίσφαιρο». Ωστόσο, τα γεγονότα αυτής της τραγωδίας αποκαλύπτουν τις πιθανές συνέπειες από τις ελλείψεις και τα λάθη στην αντιμετώπιση ακραίων καιρικών φαινομένων στη θάλασσα.

Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα

Νεότερος, με θεϊκό σώμα: Αυτός είναι ο σύντροφος του Λάκη Γαβαλά, «Κάποιος μου είπε “Βρε παλιόγερε”»

Τραγωδία στο φαράγγι της Σαμαριάς – Νεκρή γυναίκα από πτώση βράχου – Έχουν εγκλωβιστεί δεκάδες επισκέπτες

Αποφυλακίστηκε, παντρεύτηκε, μετανάστευσε: Νέα ζωή για το Δάνο Μουρατίδη 17 χρόνια μετά τη δoλoφovia της Κικής

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ