Πολλά έχουν ακουστεί για τους άνδρες της σύγχρονης εποχής. Πολλοί υποστηρίζουν πως είναι πιο αρρενωποί και δεν έχουν την ίδια αίσθηση με παλιά. Λένε πως είναι πιο φοβικοί, δεν διεκδικούν και γενικότερα σαν να έχουν “καπελωθεί”.
Δεν εκλείπει το φαινόμενο του να έχει γκόμενα ένας παντρεμένος. Ο λόγος που δεν τα παρατάει όλα για να πάει με την γκόμενα είναι η δειλία του. Του άντρα του αρέσει το βόλεμα. Είναι υπόγειος. Κρύβεται γιατί έχει μάθει να κρύβεται για να μην τιμωρείται.
Γι’ αυτό και πιάνεται στα πράσα, ανακαλύπτεται. Μεταξύ δύο άπιστων συζύγων, αυτός που θα πιαστεί το 95% των φορών είναι ο άντρας. Για να πιαστεί η γυναίκα, θα έχει προδοθεί από μόνη της. Το περίεργο είναι ότι όταν ο άντρας μάθει ότι η γυναίκα του τον απατάει, δεν θα της ζητήσει διαζύγιο.
Η επιστήμη της ψυχολογίας βασίζεται σε μια σειρά από πολλά, μικρά και εκ πρώτης όψεως πανεύκολα συμπεράσματα.
Περιμένοντας τον Θάνο Ασκητή στο γραφείο του, εντόπισα ένα τέτοιο συμπέρασμα-οδηγία στον τοίχο απέναντί μου. Ένα ‘για ν’ αγαπήσω εσένα, πρέπει να μάθω να αγαπώ εμένα;’ ήταν γραμμένο σχεδόν χαμογελαστό σε ένα κίτρινο πλαίσιο, ψηλά πίσω από την καρέκλα του. Δεν ανακαλύφθηκε ούτε η Αμερική ούτε η πυρίτιδα, αλλά την επόμενη φορά που θα πεις ‘ε, αυτά είναι αυτονόητα’, σκέψου αν αγαπάς τον εαυτό σου όσο πρέπει.
Σχεδόν μαζί με τον κύριο Ασκητή, τον πρώτο γιατρό που είδαμε να μιλάει στον πυρήνα της mainstream τηλεόρασης τόσο ανοιχτά για σeξ όσο δε μίλησε κανείς πριν ή μετά, στο γραφείο μπήκαν και τρεις φανταστικές, φρέσκες πορτοκαλάδες (μία για εκείνον, μία για τη Φραντζέσκα και μία για μένα). Ήταν όλα έτοιμα να προχωρήσουμε υγιεινά, ειρηνικά και με καθαρή εστίαση σε όλο το ‘σeξ και σχέσεις’ που μπορεί να απασχολεί έναν 30άρη.
Ο τρόπος που ο γιατρός μιλούσε για το σeξ με λέξεις που χρησιμοποιούμε όλοι, αλλά με τρόπο που δεν χρησιμοποιεί κανείς -κάτι ανάμεσα σε λόγια, ακαδημαϊκή τοποθέτηση και κουλ κουβέντας με τον πατέρα σου για παράδειγμα.
Χρειάστηκαν ενενήντα λεπτά και ένας κεφάτος Θάνος Ασκητής για να φτιάξουμε, απ’ το Α ως το Ω, ένα αλφαβητάρι γεμάτο σeξ και σχέσεις. Στο τέλος του κειμένου, θα είσαι πολλές απορίες ελαφρύτερος.
“Ο αυvανισμός κατά μόνας δεν χωράει στη ζωή ενός ζευγαριού. Ποτέ. Είναι κουτό να έχεις μια σχέση και να αυvανίζεσαι μόνος σου. Γιατί να αυvανιστείς μόνος ακόμη κι αν δεν είναι κοντά η φίλη σου και δεν μπορείτε να κάνετε σeξ; Κάνεις κάτι που δεν υπάρχει για αυτήν, ‘πηγαίνεις’ κάπου που αυτή δεν είναι. Τι νόημα έχει αυτό; Το ίντερνετ είναι ένας τρόπος ζωής που σε εθίζει σε μια λογική παραίτησης και κρυψίματος. Ποια είναι η αλήθεια μου; Το πουλί μου και η οθόνη; Και αν χαλάσει το ίντερνετ, τι θα κάνω; Θα πάρω χάπια;”.
Β όπως Βαριέμαι να κάνω σeξ
“Είναι αλήθεια ότι σε ολοένα και περισσότερα ζευγάρια παρατηρείται ότι οι γυναίκες έχουν μεγαλύτερη όρεξη για σeξ απ’ όση οι άντρες. Ο άνδρας σήμερα έχει μαλθακοποιηθεί. Δεν διεκδικεί, είναι φοβικός, πέφτει στην εγωπάθεια του ‘πόσες γκόμενες με θέλουν’ και δεν κάνει τίποτα. Έχει απομυθοποιήσει τον εαυτό του και δεν αισθάνεται πια άντρας. Αν φωτογραφίσεις το σημερινό 30άρη των αστικών πόλεων, θα δεις από πίσω μια μάνα που τον έχει ευνουχίσει με την υπερπροσφορά. Τα αγόρια που μεγαλώνουν σε χωριά, δηλαδή σε πιο primitive καταστάσεις, είναι σκληραγωγημένα. Ο 30άρης της πόλης δε μάχεται σήμερα, είναι φυγόπονος, προτιμάει το βόλεμα. Φοβάται ότι θα εμπλακεί σε λάθος αν διεκδικήσει. Η κοινωνία του κρατάει το σκήπτρο του δυνατού, ενώ αυτός γράφει πάνω του ‘είμαι αδύναμος’”.
“Δεν εκλείπει το φαινόμενο του να έχει γκόμενα ένας παντρεμένος. Ο λόγος που δεν τα παρατάει όλα για να πάει με την γκόμενα είναι η δειλία του. Του άντρα του αρέσει το βόλεμα. Είναι υπόγειος. Κρύβεται γιατί έχει μάθει να κρύβεται για να μην τιμωρείται. Γι’ αυτό και πιάνεται στα πράσα, ανακαλύπτεται. Μεταξύ δύο άπιστων συζύγων, αυτός που θα πιαστεί το 95% των φορών είναι ο άντρας. Για να πιαστεί η γυναίκα, θα έχει προδοθεί από μόνη της. Το περίεργο είναι ότι όταν ο άντρας μάθει ότι η γυναίκα του τον απατάει, δεν θα της ζητήσει διαζύγιο.
Ο άντρας είναι αδύναμος να φύγει από το γάμο γιατί έχει βουλιάξει μες στη συζυγική του καθημερινότητα. Απέξω, προσπαθεί να παίξει τον γκόμενο. Η γυναίκα δεν απιστεί εύκολα. Για να το κάνει πρέπει να έχει πρόβλημα με τον άντρα της. Η γυναίκα δεν θα προδώσει εύκολα τον άνθρωπο που αγαπάει. Όπως και να ‘χει, το κέρατο είναι ένα ανοιχτό τραύμα μέσα μας. Συχνά μπορεί να σκεφτείς ότι εσύ φταις που σε απάτησε ο σύντροφός σου και να πέσεις σε μια καταθλιπτική διάθεση. Άλλες έρευνες δείχνουν ότι η απιστία είναι θεραπευτική, γιατί σε βοηθάει να ξυπνήσεις και να δεις ότι η γυναίκα σου είναι γκόμενα. Πάντα το παιχνίδι της ζήλιας στο σeξ είναι ένα καλό και νόστιμο προϊόν”.
“Νομίζω το πιο έντονο σeξ είναι το δυαδικό σeξ γιατί ζω τι μου κάνεις και ζεις τι σου κάνω. Το δυαδικό σeξ είναι το ισόρροπο μιας πραγματικά δυναμικής σχέσης. Στο τρίο κάποιος θα κυριαρχήσει. Αν κάνεις σeξ με δύο γυναίκες ταυτόχρονα, κάποια θα σου αρέσει πιο πολύ, κι αυτό είναι το σημείο μηδέν της σχέσης. Πολλές γυναίκες κάνουν δώρο γενεθλίων στον άντρα τους μια ακόμη γυναίκα, συνήθως πληρωμένη. Αν διανοηθείς να τελειώσεις με την άλλη κοπέλα, η γυναίκα σου θα συννεφιάσει γιατί στην έφερε για να παίξεις, όχι για να τη θες περισσότερο. Αυτό σηματοδοτεί την εξουσία της δυαδικότητας. Κατά τ’ άλλα, το σeξ είναι ελεύθερο να γίνει όπως θέλει. Ποιος μπορεί να κρίνει; Αν γνωρίσεις δύο άτομα σε ένα μπαρ και αποφασίσετε ότι θέλετε να κάνετε σeξ όλοι μαζί, μπορεί να βγει κάτι πάρα πολύ ωραίο. Ο καθένας διαχειρίζεται όπως θέλει το σώμα και το μυαλό του”.
“Βεβαίως και υπάρχει έρωτας, και όποιος λέει ότι κρατάει μόνο 2-3 μήνες είναι αστείος. Υπάρχει έρωτας ο οποίος ανανεώνεται. Αν πάει κανείς στον εγκέφαλο, θα δει ότι πολλές ορμόνες όπως οι φερομόνες και η ωκυτοκίνη που μιλάει για την εγγύτητα και την αγάπη είναι προϊόντα ανάπτυξης. Αν έχεις έναν άνθρωπο που σε κάνει ευτυχισμένο και τον θέλεις, ανανεώνεσαι συνέχεια μαζί του. Ο έρωτας είναι σαν το καλό κρασί. Αν ξέρεις να το ζυμώσεις, να το γευτείς και να το απολαύσεις, έχει αξία στα χρόνια. Στο χέρι σου είναι να είσαι με κάποιον με τον οποίον ανανεώνεστε. Ό,τι δεν ξεχνιέται, ζει”.
“Αποτελεί ένα παιχνίδι για το ζευγάρι. Το να ξέρεις ότι κάποιος παραμονεύει στη γωνία για τη γυναίκα σου, σε κάνει μαχητικό και διεκδικητικό. Αλλιώς το ρίχνεις στην παράνοια ή το ποτό (πολλοί άντρες πίνουν επειδή δεν έχουν τη δύναμη να μιλήσουν) ή στη βία. Υπάρχει και η εξάρτηση. Οι άντρες ζουν τη μεγαλύτερη περίοδο ανασφάλειας σήμερα, είναι τα πιο εξαρτητικά ζώα στο ανθρώπινο βασίλειο. Η ζήλια είναι υγιές αίσθημα, αλλά όταν ξεφύγει, γίνεται παράνοια. Ο παρανοϊκός έχει παθολογία στη φύση του. Αυτός που πιστεύει ότι η γυναίκα δεν σηκώνει το τηλέφωνο γιατί απιστεί, είναι άρρωστος και επενδύει στη ζηλοτυπία ως άμυνα”.
“Ο Έλληνας είναι σκυλί, δε χάνει στη μάχη. Όποιος τα βάζει με Έλληνα έχει βρει το διάολό του. Νομίζω ότι διατηρεί ένα περίεργο εγώ. Αν τον θίξει κάποιος, θα του ορμήξει. Είναι πιο μαλθακός από παλιά, αλλά παραμένει ήρωας”.
“Η σύγχρονη κοινωνία έχει φέρει τη γυναίκα πρωταγωνιστική στη ζωή του άντρα. Πάντα ήταν το δυνατό πρόσωπο (μάνα, σύζυγος, τροφός, ερωμένη), αλλά σήμερα αυτό φαίνεται περισσότερο από ποτέ. Η γυναίκα που μπήκε στην κοινωνική μηχανή εργάζεται, σπουδάζει, δεν παντρεύεται, χωρίζει, σου λέει ‘άι στο διάολο’ και πάει παρακάτω. Δεν υπήρχαν αυτά τα μοντέλα παλιότερα. Παλιά, ο άντρας αποφάσιζε να παντρευτεί και έπαιρνε μια προίκα ως πριμ. Σήμερα υπάρχουν γυναίκες που πληρώνονται καλύτερα απ’ τον άντρα και εταιρίες που ζητούν γυναίκες και όχι άντρες, γιατί τις θεωρούν πιο στιβαρές και ικανές”.
“Γιατί μας αρέσει τόσο να αφηγούμαστε ιστορίες από γυναίκες που μας πόνεσαν; Γιατί είναι δραματικό και είμαστε δραματικός λαός. Η ελληνική τηλεόραση τι είναι; Όλες οι εκπομπές με δράμα σκίζουν. Είμαστε συνυφασμένοι με αυτό, γιατί είναι η μητέρα μας από πίσω. Ο Έλληνας χτίζει ένα σπίτι και από πάνω χτίζει του παιδιού του. Γιατί; Δήθεν ότι είναι πιο οικονομικό. Δεν ρώτησε το παιδί του αν θέλει να μείνει από πάνω. Όταν περιγράφεις γυναίκες που σε τραυμάτισαν, ουσιαστικά θυματοποιείς τον εαυτό σου μέσα από τους ελεγκτικούς ρόλους που σου επιβλήθηκαν”.
“Νομίζω πως μας αρέσει και δεν μας κάνει κακό το πώς βλέπουμε τις σχέσεις στο σινεμά. Ο κινηματογράφος γίνεται όλο και πιο ρεαλιστικός, δεν δείχνει μόνο παραμυθένιες καταστάσεις. Δουλεύοντας τόσα χρόνια νομίζω ότι έχω δει τα πάντα. Σίγουρα, ο άνθρωπος θέλει να έχει ένα ρομαντικό κομμάτι εαυτού. Αλίμονο, γιατί να σκοτώσουμε το ρομαντισμό ή το παραμύθι; Αρκεί να μην είναι παιδικό. Ο ενήλικας που θέλει να ζήσει ένα παραμύθι δεν μπορεί να καθορίζεται από μια ταινία”.
“Είναι διαφορετική η λίμπιντο στον υποθάλαμο του εγκεφάλου του άντρα, αλλά και η γυναίκα αυvανίζεται. Έχω αρκετές περιπτώσεις γυναικών που ζουν με τους άντρες τους, που δεν τους απατούν λόγω παράδοσης ή θρησκείας ή ενοχικής σχέσης και αυvανίζονται. Τις παρατηρώ, ρωτώ γιατί δε μιλάνε στο σύντροφό τους. Πολλές γυναίκες το κάνουν γιατί δεν ικανοποιούνται από τους άντρες τους, οι οποίοι γίνονται πολύ μαλάκες και συντηρητικοί. Πιάνουν τις γυναίκες μετά τις ειδήσεις, τους κάνουν σeξ για τέσσερα λεπτά και μετά ροχαλίζουν. Γιατί αυξήθηκαν οι εξωσυζυγικές σχέσεις; Οι άνθρωποι δεν αντλούν χαρά από τις σχέσεις τους και ζουν συμβατικά, συμβιωτικά και καταναγκαστικά για τα παιδιά ή για την κοινωνία”.
“Το πιο δύσκολο και δυνατό σeξ είναι το μονογαμικό. Να γουστάρεις τη γυναίκα σου, να θες να τη γλείψεις, να κάνετε σeξ. Το ‘αυτά δεν γίνονται σε κανένα γάμο’ είναι η εύκολη απάντηση. Υπάρχουν μυστικά. Κατ’ αρχήν η γοητεία. Το σeξ το έχει η γυναίκα στα σκέλια της, νόμος απαράβατος. Άμα θέλει, σε κάνει και τρέχεις. Μπορεί να σε φέρει από το Χονγκ Κονγκ στην Αθήνα, γιατί ξέρει καλά το κουμπί του άντρα που λέγεται πόθος. Βέβαια, όταν η γυναίκα χάσει τον πόθο του άντρα της, πολύ δύσκολα θα τον ξανακερδίσει”.
“Τα νέα ζευγάρια κάνουν λιγότερο σeξ απ’ ό,τι παλιά. Δεν υπάρχει το πάθος της σeξουαλικής πείνας στην Ελλάδα. Ο Έλληνας είναι έντονος εραστής, κυνηγάει τη γυναίκα περισσότερο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και καλός εραστής. Όσον αφορά τους πιο νέους, θα σου πω ένα περιστατικό με τον γιο μου που είναι 14. Έρχεται μια μέρα και με ρωτάει αν μπορεί ένα κopίτσι να σου ζητήσει να κάνετε σeξ. Του το ζήτησε μια συμμαθήτριά του λέγοντάς του μάλιστα ‘μη φοβάσαι’, έχω ξανακάνει. Αυτά δεν γίνονταν παλιά.
LifestyleΑννίτα Πάνια: «Γι’ αuτο έκανα παιδί με τον Καρβέλα, υπάρχει πρόβλημα ο άνθρωπος… δεν είναι πολύ καλά!»Lifestyle“Αυτή είναι 68 και αυτος…” Μαρία Τζομπανάκη: Αυτός είναι ο γοητευτικός και νεότερος σύζυγός της – «Δε θα μπορούσα με άντρα μεγαλύτερο»
“Γιατί ο άντρας χτυπάει τη γυναίκα; Γιατί είναι αδύναμος. Δεν μπορεί να τη διαχειριστεί διαφορετικά. Λεκτικά η γυναίκα τον πεθαίνει. Τότε, αυτός θυμώνει, δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα μαζί της, και ασκεί το πρωτογενές ερέθισμα της βίας, την επιθετικότητά του. Δεν το κάνουν όλοι. Το κάνουν οι περισσότερο ανώριμοι, οι παρορμητικοί, αυτοί που χρησιμοποιούν ουσίες, αυτοί που έχουν ψυχολογικό υπόστρωμα παθολογίας, αυτοί που πιστεύουν ότι με τη βία είναι πιο άνδρες. Αν σηκώσεις χέρι σε μια γυναίκα με προσωπικότητα και ωριμότητα, δεν θα σε δεχτεί εύκολα στη ζωή της”.
“Η ομοφυλοφιλία στην αρχαιότητα ήταν μιλιταριστική, ήταν αδερφική. Σκέψου, οι Μακεδόνες πολεμούσαν δέκα χρόνια μακριά από τα σπίτια τους. Λογικό ήταν να ερωτευτούν, να κοιμηθούν, να κάνουν έρωτα μεταξύ τους. Φημολογείται ότι ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν τόσο ζηλότυπος που σκότωσε τον στρατηγό του, Κλείτο, επειδή κοιμήθηκε με έναν αξιωματικό. Αυτά ήταν συνέπειες του τρόπου ζωής, του κοινόβιου. Το κοινόβιο δένει τα μέλη του με έρωτα και σeξουαλικότητα.
Οι συντηρητικές κοινωνίες από την αγγλοσαξονική εποχή της βικτοριανής καταδίωξης του σeξ, έχτισαν τη συνείδηση στον άνθρωπο ότι οι σχέσεις πρέπει να έχουν έναν άντρα και μια γυναίκα, γιατί αυτό είναι η γονιμότητα. Παγιδεύσαμε τη σeξουαλικότητα πίσω από το δίπολο της γονιμότητας και δημιουργήσαμε μια χρεωστική λογική: την απιστία, την ανηθικότητα, την ηθική. Η ομοφυλοφιλία είναι φαινόμενο σeξουαλικότητας όπως και η ετεροφυλοφιλία. Το γιατί κάποιοι έγιναν το ένα ή το άλλο είναι γονιδιακό. Δεν είναι ότι μεγαλώσαμε με έναν πατέρα αδιάφορο και μια μάνα αυστηρή. Απλώς τα πρότυπα της ανδροκρατούμενης κοινωνίας έφτιαξαν τις λέξεις αδερφή, κύναιδος, πούστης, γκέι.
Γιατί είναι ομοφοβική η κοινωνία μας; Γιατί δε θέλει να ανατρέψεις τα μοντέλα της. Προσωπικά, από το 1986 που είμαι στην Ελλάδα απορρίπτω να χαρακτηρίσω κάτι ομαλό και κάτι άλλο ανώμαλο. Σεβασμός στα κοινωνικά ήθη και έθιμα, αλλά στο κρεβάτι είναι τελείως δική σου επιλογή αυτό που θα κάνεις. Υπάρχουν όρια που καθορίζουν τις συμπεριφορές μας, αυτά τα όρια είναι οι νευρώσεις μας.
Κάναμε οκτώ βιβλία για την σeξουαλική διαπαιδαγώγηση και τα πάγωσε η εκκλησία, η μεγάλη τροχοπέδη της σeξουαλικότητας, που θεωρεί ότι το παιδί δεν πρέπει να μάθει τίποτα για το σeξ μέχρι να παντρευτεί”.
“Έχουν αυξηθεί σχεδόν είκοσι φορές τα προβλήματα σε σχέση με πριν 30 χρόνια. Πού οφείλεται αυτό; Στη μάνα που λέει συνέχεια ‘πρόσεχε μη σε τυλίξει’, ‘μην την γκαστρώσεις’. Ο άντρας είναι συνέχεια με ένα ‘πρόσεχε’, είναι ο ισχυρός και δεν μπορεί να κάνει λάθη. Τα δυτικά μοντέλα πριμοδότησαν περισσότερο τη γυναίκα, τα ανατολικά έχουν τον άντρα ισχυρό, αφέντη, φαμιλιάρη και επιβήτορα. Η Δύση το ευνούχισε αυτό, χρησιμοποίησε τα δυο φύλα σε ένα δήθεν συναγωνιστικό φάσμα ανάπτυξης, με τη γυναίκα μπροστά. Αυτή αποφασίζει αν αγοράσουμε τηλεόραση, αυτοκίνητο, οικόπεδο. Αυτή είναι ο στρατηγός της σχέσης. Ο άνδρας σήμερα είναι πολύ μαλθακός και φοβισμένος κι αυτό είναι ένα κοινωνιολογικό φαινόμενο που δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί στο μέλλον”.
“Το να έχει ένας άντρας πολύ λίγες εμπειρίες μέχρι μια ηλικία, κάτι κρύβει. Μια δειλία; Μια έντονη εκλεκτικότητα; Μια ακαμψία στην ψυχολογία; Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Είναι αλήθεια ότι θα ήταν καλό να έχουν και οι δύο εμπειρίες μέχρι το γάμο, ώστε να καταλάβουν ότι αυτή είναι μια σταθερή επιλογή ζωής”.
“Όταν έχεις πρόβλημα στύσης λόγω άγχους ή επειδή χρωστάς στην εφορία ή επειδή σε έδιωξαν απ’ τη δουλειά, μια καλή σύντροφος θα σε στηρίξει. Αν η σύντροφος είναι καχύποπτη ή δεν τα πάτε καλά και σου πει ότι δεν τη θες, αρχίζουν τα προβλήματα. Το σeξ τότε θα φαίνεται σαν αιτία, αλλά θα είναι το αιτιατό. Η αιτία μπορεί να είναι η κακή σας επικοινωνία. Ένας καυγάς μπορεί να γεννήσει ένα καλό σeξ, αυτό είναι αλήθεια, αλλά δεν φτάνει για να είναι όλη η αλήθεια. Λείπει η μισή, η οποία είναι η αποφυγή αντιμετώπισης των πραγματικών προβλημάτων”.
“Η τσovτα είναι ένα εθιστικό είδος, ένας αυvανισμός. Αυτή είναι η βασική τάση των καιρών μας, οι άντρες δεν θέλουν να εμπλακούν. Έχουν αναπτύξει μια εγωπαθητική ψυχολογία. Το εγώ μου, οι ανέσεις μου, το αυτοκίνητό μου, τα χρήματα μου. Αυτό το ‘μου’ χτίστηκε πολύ μες στην νεοελληνική πραγματικότητα. Αν έχω ίντερνετ σήμερα, βλέπω ό,τι θέλω, τον παίζω όσο θέλω και δεν έχω τίποτε να αποδώσω σε ευθύνη για να κοστολογηθώ ή να πρέπει να δημιουργήσω δεσμεύσεις”.
“Δύο χρόνια σύμβουλος στο υπουργείο Υγείας με το Λοβέρδο, γύρισα πάνω από πεντακόσια σχολεία της χώρας. Τα αγόρια έλεγαν όλα τα κopίτσια σπαστικά. Τα κopίτσια απομυθοποιούνται από πολύ νωρίς στο σχολείο, πετάνε την περίοδο στο θρανίο. Στα αρρένων και θηλέων που μεγαλώσαμε, έπρεπε να φας τα κάγκελα για να μυρίσεις ένα κopίτσι. Σήμερα το έχεις δίπλα σου, σχεδόν γυμνό. Το σeξ στις τουαλέτες, οι φωτογραφίες, το σeξ μες στο σχολείο… Όλα αυτά απομυθοποιούν πολύ γρήγορα το κυνήγι του σeξ. Πολλά αγόρια τραυματίζονται από όλο αυτό, είναι πιο ονειρικά. Ονειρεύονται ένα κopίτσι και ξαφνικά μαθαίνουν ότι είναι στις τουλέτες με τον τάδε. Σου φέρνω ένα πολύ σκληρό, αλλά αληθινό παράδειγμα”.
“Το Facebook είναι μια καθαρά υστερική, δραματική προβολή της σημερινής ναρκισσιστικής εικόνας. Κατ’ αρχήν πολλοί άνθρωποι είναι τελείως ψεύτικοι, πολλοί άντρες γίνονται γυναίκες και πολλές γυναίκες γίνονται άντρες. Είναι ένας χώρος που ο καθένας μπορεί να φαντασιώσει τον εαυτό του στρατηγό, βασιλιά, υπουργό, γκόμενο, γκόμενα. Παίζεις αυτό που θα ‘θελες να είσαι, αυτό που νομίζεις ότι είσαι και συνήθως όχι αυτό που είσαι. Θεωρώ ότι είναι καθρέφτης μιας απωθημένης ψυχολογίας και μιας υποκριτικής αποφυγής. Είμαστε λιγότερο αυθόρμητοι, περισσότερο καχύποπτοι και χρησιμοποιούμε μάσκες.
Δεν παράγονται σχέσεις στο Facebook. Αυτοί που βγαίνουν ραντεβού είναι ήδη διαταραγμένοι, γιατί ψάχνουν να βρουν μια εικόνα του εαυτού τους που δεν έχουν. Ο άντρας ψάχνει μια εύκολη, ωραία γκόμενα που θα του κάτσει στο πρώτο ραντεβού και η γυναίκα βγαίνει συνήθως για να παίξει και να δει ότι αρέσει. Κυρίως, ραντεβού μέσω Facebook βγαίνουν άνθρωποι που κουβαλούν πολλά ψυχολογικά τραύματα.
Προφανώς υπάρχουν και υγιείς σχέσεις που ξεκίνησαν από το μέσο, αλλά το δείγμα είναι πάρα πολύ μικρό σε σχέση με το σύνολο που κινείται μέσα του. Εκτιμώ ότι θα χάσει σιγά σιγά το κύρος του, ήδη πολλοί έχουν εκτεθεί και τιμωρηθεί από αυτό. Δεν το θεωρώ ποιοτικό μέσο επικοινωνίας, αλλά παραδέχομαι ότι επαγγελματικά είναι μεγάλο εργαλείο, εξασφαλίζοντας εύκολη και γρήγορη επικοινωνία. Σίγουρα, δε μειώνει τη μοναξιά που είναι το μεγάλο πρόβλημα της εποχής, ενώ δημιουργεί έννα ψεύτικο κόσμο που πιστεύεις ότι εκεί μέσα θα βρεις την αλήθεια και χαρά”.
“Το χρήμα είναι το καλύτερο αφροδισιακό. Φυσικά και δεν είναι το απόλυτο μέγεθος και κριτήριο για μια σχέση, αλλά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Δε σημαίνει ότι αν παρκάρει μια Πόρσε κάπου, όλες οι γυναίκες θα θέλουν να μπουν μέσα. Αναμφίβολα όμως, το χρήμα, το σπίτι, οι καλύτερες διακοπές ή η πιο άνετη ζωή μετράνε μεταξύ των γυναικών. Μεταξύ των αντρών, όχι και τόσο”.
“Όπως διάβαζα πρόσφατα και στο εξαιρετικό ‘Love + Sex with Robots’, οι άνθρωποι θα παγιδευτούν ακόμη περισσότερο απ’ την ψηφιακή τεχνολογία, θα χάσουν τη μεταξύ τους δομή και θα λειτουργούν πλέον ως μηχανήματα. Μπορείς να κάνεις οτιδήποτε χωρίς το κομπιούτερ; Δες δύο νέους που είναι έξω για φαγητό. Κοιτάνε όλη την ώρα τα κινητά τους. Αυτό δεν είναι ένα είδος σeξ; Μια επικοινωνία; Αυτή η επικοινωνία ικανοποιεί πολύ το εγώ. Η κατανάλωση είναι το μήνυμα της ευμάρειας. Κι άλλη τηλεόραση, κι άλλο ρούχο, κι άλλο κινητό. Το smart ειναι ο εγκέφαλός σου. Έχουν βγει ήδη ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη, σου κάνουν σeξ, βογκάνε, τελειώνουν μαζί σου. Για σκέψου το. Τι χρειάζεσαι έναν άνθρωπο που γκρινιάζει ή σου σπάει τα νεύρα; Προγραμματίζεις το ρομπότ και κάνει ό,τι θες. Δε σε νοιάζει αν είναι ωραία, αν θα την αφήσεις έγκυο, αν θα παχύνει. Είναι και θα παραμείνει όπως θες να είναι”.
“Σίγουρα το παραδοσιακό μοντέλο μας ενοχοποιεί το παρελθόν του συντρόφου μας. Το λέω και το ξαναλέω. Όταν γνωρίζεις έναν άνθρωπο, το παρελθόν είναι δικό σου. Δε χρειάζεται να ξέρει με πόσους έχεις πάει. Το θεωρώ εξαιρετικά χαζό και ποταπό γι’ αυτόν που ρωτάει. Οι άνθρωποι επειδή ενθουσιάζονται και νομίζουν ότι ο άλλος θέλει να ακούσει την ιστορία της ζωής τους, λένε όλο το ερωτικό παρελθόν τους.
Μια γυναίκα που έχει έντονη σeξουαλικότητα δεν σημαίνει a priori ότι είναι η εύκολη ή η πουτάνα. Απλά έχει μια τάση να αναπτύσσει περισσότερο το σeξουαλικό της σύστημα από κάποια άλλη που αγαπάει πιο ψυχικά και εγκεφαλικά, αλλά δεν θα κάνει καλό κρεβάτι στον άντρα της. Δεν μπορείς να έχεις και έντονο σeξ και μια γυναίκα που είναι σαν να βγήκε απ’ το μοναστήρι. Το σακί δεν τα χωράει όλα. Δε σημαίνει ότι αυτή με την έντονη σeξουαλική ζωή θα παντρευτεί και θα απατάει τον άνδρα της. Σε καμία περίπτωση. Δεν μπαίνουν κλισέ εδώ”.
Ο κύριος αυτός περιγράφει τα πράγματα με το όνομά τους και τα λέει όλα έξω από τα δόντια.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Θάνος Ασκητής: «Δεν θα “χειροκροτούσα” τον γιο μου αν μου έλεγε ότι είναι γκέι και θέλει παιδί»
“Την άρπαξε από τα μαλλιά και την κλωτσούσε”: Σοκ με τη νέα καταγγελία ενδοοικογενειακής βίας
Έρχεται εθελοντική Στρατιωτική θητεία και για τις γυναίκες