κίνηση-ματ-για-σκλαβενίτη-ενθουσια-149827

Κίνηση “ματ” για Σκλαβενίτη: Ενθουσιασμένοι οι καταναλωτές με τα νέα που ανακοινώθηκαν, τί κάνει και αλλάζει το τοπίο

Ανάγνωση: 2'

Ο Σκλαβενίτης έχει βγει από τους καλύτερους εργοδότες και ως “προστατευτικός” απέναντι στους πελάτες του. Τώρα, ετοιμάζει μια νέα κίνηση για τους πελάτες του που θα τους τρελάνει όλους και θα τους ευχαριστήσει.

Μία είσοδο που είχε προαναγγελθεί λίγο νωρίτερα μέσω των social media, κάνοντας λόγο για επικείμενη είσοδο σε «μεγάλη αλυσίδα super market».

Τα γεύματα της σειράς «The Lowcals» είναι διαθέσιμα σε πέντε κωδικούς: enchiladas chili con carne, καρμπονάρα light, noodles κοτόπουλο, κριθαρότο κοτόπουλο και σαλάτα κινόα κοτόπουλο. Και οι πέντε επιλογές διατίθενται στην καινοτόμα οικολογική συσκευασία Halopack της Kapelis Packaging, με χάρτινα σκεύη κατασκευασμένα από πλήρως ανακυκλώσιμα υλικά και σχεδιασμένα να διατηρούν τα γεύματα φρέσκα και υγιεινά.

Σούσουρο με Σκλαβενίτη: Η κίνηση που θα ενθουσιάσει τους πελάτες στην Αττική!

Πίσω από τη «The Lowcals» βρίσκεται μία ομάδα τριών ατόμων: ο Dr. Δημήτρης Δελλής, παθολόγος-διατροφολόγος με εξειδίκευση στα μεταβολικά νοσήματα και τον σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Genome Analysis, που δραστηριοποιείται στο τομέα της μοριακής διάγνωσης και διατροφογενετικής, η Σάντρα Τσιλιγγερίδου, ψυχοθεραπεύτρια, αναλύτρια ομάδας και θεραπεύτρια ζεύγους και οικογένειας, και ο Χρήστος Μελάς, πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών, διδάκτωρ οικονομολόγος και σύμβουλος επιχειρήσεων. Όσον αφορά στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας Corporesano IKE, όπως είναι η επίσημη επωνυμία της εταιρείας, ο Dr. Δημήτρης Δελλής συμμετέχει με ποσοστό 40%, η Αλεξάνδρα Τσιλιγγερίδου με 30% και η Ειρήνη Θεοδώρα Αλεξάκη με 30%.

Στο σταυροδρόμι δύο τάσεων:

Είναι δεδομένο ότι η τάση των έτοιμων γευμάτων αποτελεί… σημείο των καιρών: οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής συχνά δεν επιτρέπουν στους καταναλωτές να μαγειρεύουν, και άρα χρειάζονται ένα γρήγορο γεύμα που να είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή. Όμως αυτό που ολοένα και περισσότερο αλλάζει είναι ότι οι καταναλωτές θέλουν αυτά τα έτοιμα γεύματα να είναι και θρεπτικά, και όχι απλά νόστιμα. Σε αυτήν την εποχή του wellness, κυρίαρχο ρόλο παίζει ο ισχυρισμός της υψηλής πρωτεΐνης, και άρα η ιδέα των «The Lowcals» φαίνεται να βρίσκεται στο «σταυροδρόμι» δύο ισχυρών τάσεων.

Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα

«Σεισμός» για τα ελληνικά δεδομένα: Σούπερ μάρκετ «έκπληξη» απειλεί να περάσει τον Σκλαβενίτη – Δες για ποιο μιλάμε

Σκλαβενίτης: Ποια διάσημη Ελληνίδα είναι η σύζυγός του αφεντικού της αλυσίδας σούπερ μάρκετ

Auτό είναι το επικίνδυνο τρόφιμο που ανακλήθηκε από τον Σκλαβενίτη

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ