Η Klavdia αναδείχθηκε μεγάλη νικήτρια του εθνικού τελικού για τη Eurovision, που πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιανουαρίου στο Christmas Theater, κερδίζοντας το «χρυσό εισιτήριο» για τη Βασιλεία της Ελβετίας.
Eurovision 2025: Οι στοιχηματικές μίλnσαν
Με το τραγούδι «Αστερομάτα», η 22χρονη τραγουδίστρια επιβεβαίωσε τα προγνωστικά, ξεχωρίζοντας χάρη στην αψεγάδιαστη ερμηνεία της, παρά τη λιτή σκηνική παρουσία.
Η Klavdia συγκέντρωσε 44 βαθμούς, έναντι 42 της δεύτερης συμμετοχής, εξασφαλίζοντας έτσι την ελληνική εκπροσώπηση στον B’ Ημιτελικό της Eurovision στις 15 Μαΐου. Από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας των υποψήφιων τραγουδιών, η «Αστερομάτα» είχε αναδειχθεί φαβορί στα social media και τα γραφεία στοιχημάτων, δικαιώνοντας τελικά τις προβλέψεις.
Η «Αστερομάτα» κατάφερε να εκφράσει ιδανικά την ανάγκη για έναν συνδυασμό ελληνικής παράδοσης και σύγχρονου ήχου, εξασφαλίζοντας τη νίκη στον εθνικό τελικό και την εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Eurovision 2024, που θα διεξαχθεί στη Βασιλεία της Ελβετίας.
Η θετική ανταπόκριση από τους Eurofans δημιουργούν αισιοδοξία, καθώς πολλές χώρες της πρώτης δεκάδας δεν έχουν ακόμα αποκαλύψει τις συμμετοχές τους. Αυτό δίνει στην ελληνική αποστολή σημαντικές πιθανότητες να ανέβει ακόμη ψηλότερα στις προτιμήσεις και να διεκδικήσει μία θέση στον τελικό του διαγωνισμού.
Μετά τη νίκη της Klavdia, η Ελλάδα ανέβηκε στην 9η θέση των στοιχημάτων, σημειώνοντας άνοδο τριών θέσεων. Αν και πολλές χώρες δεν έχουν ακόμα ανακοινώσει τα τραγούδια τους, το γεγονός ότι η ελληνική συμμετοχή ξεχωρίζει ήδη είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό. Παράλληλα, οι χώρες που έχουν παρουσιάσει τις συμμετοχές τους (Λουξεμβούργο, Μαυροβούνιο, Αλβανία) βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις των στοιχημάτων, γεγονός που ενισχύει τις ελπίδες της Ελλάδας για μια δυναμική παρουσία στον διαγωνισμό.
Τρέχουσα Κατάταξη Στοιχημάτων:
Βέλγιο – 11% πιθανότητα (αποδόσεις 3-8)
Ισραήλ (Yuval Raphael) – 11% πιθανότητα (διαφορετικές αποδόσεις)
Σουηδία – 10% πιθανότητα (αποδόσεις 5-8)
Ιταλία – 5% πιθανότητα (αποδόσεις 9-11)
Ουκρανία – 4% πιθανότητα (αποδόσεις 7-28)
«Ντροπń τους!»: Το πλάνο που ντρóπιασε την ΕΡΤ στον εθνικό τελικό της Eurovision
Εικόνες υ κανείς δεν περίμενε ότι θα δει, είδαν οι τηλεθεατές του εθνικού τελικού της Eurovision,πο από τα γενικά πλάνα της ΕΡΤ μέσα από την αίθουσα του Christmas Theatre, το οποίο φιλοξενεί τη διοργάνωση από την οποία θα προκύψει το τραγούδι και ο καλλιτέχνης που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision τον Μάιο στη Βασιλεία της Ελβετίας.
Το πλάνο που ντρóπιασε την ΕΡΤ
Στα γενικά πλάνα του σκηνοθέτη είδαμε μία αίθουσα ασφυκτικά γεμάτη στις πίσω σειρές του θεάτρου, ενώ αντίθετα στις πρώτες σειρές υπήρχαν πολλά άδεια καθίσματα. Αυτές οι σειρές είναι, θεωρητικά, όσες θα καλύπτονταν από τις προσκλήσεις που έδωσε οι ΕΡΤ, από μουσικούς, σελέμπριτις και μέλη του τύπου.
Η εικόνα αυτή πέρα από μη τιμητική, για μία διοργάνωση η οποία είχε χρόνια να πραγματοποιηθεί λόγω των απευθείας αναθέσεων, είναι και παράξενη. Ήδη πριν τον τελικό υπήρξαν αρκετοί οι οποίοι φάνηκαν δυσαρεστημένοι από τη συμπεριφορά του κρατικού φορέα απέναντί τους όπως για παράδειγμα ο Ανδρέας Μικρούτσικος.
Παράλληλα είναι μία βραδιά με ποδοσφαιρικούς αγώνες και μετάδοση του Ολυμπιακού αλλά και αγώνα της Euroleague του Παναθηναϊκού. Το οποίο όμως δεν μπορεί να περάσει ως δικαιολογία μόνο για τις μπροστινές σειρές των προσκλήσεων και των VIP, αφού οι πίσω θέσεις του απλού κόσμου γέμισαν.
Στα social media όπως ήταν φυσικό δεν μπορούσαν να μη σχολιάσουν την εικόνα, η οποία μάλιστα δεν άλλαξε ακόμα και μία ώρα μετά το ξεκίνημα της μετάδοσης. Σχολιάστηκε μάλιστα ότι θα μπορούσαν να μεταφέρουν άνθρωποι της ΕΡΤ, κόσμο από τις πίσω σειρές στις μπροστινές, εφόσον τα κενά ήταν τόσα πολλά.
οι μισες μπροστινες θεσεις κενες αλλα ο κοσμος απαγορευοταν να παει …. #eurovisionGR pic.twitter.com/UvlJNEY6aI
— Αντωνης (@akaloith) January 30, 2025
ντροπη τοσες κενες θεσεις μπροστα και πισω ο κοσμος πιτα #eurovisionGR pic.twitter.com/qYWglWicAW
— Αντωνης (@akaloith) January 30, 2025
«Δεν είπαν σωστά ούτε 1 πρόταση – Δεν μπορούσαν να διαβάσουν»: Άγριο κράξιμο σε Παπαρίζου – Ρουβά μετά τον εθνικό τελικό της Eurovision
Ο ελληνικός τελικός της Eurovision 2025 διεξήχθησε χθες το βράδυ με τους χρήστες του «X» να σχολιάζουν, κυριολεκτικά, τα πάντα αναφορικά με το διαγωνισμό.
Πολλά και διάφορα είδη σχολίων στο διαδίκτυο είδαμε από τους χρήστες για τον εθνικό τελικό της Eurovision 2025 με τον κόσμο να στέκεται μέσα στα πολλά και στα σαρδάμ των Έλενα Παπαρίζου και Σάκη Ρουβά.
Eurovision 2025: Η χαρά των χρηστών του «Χ» – Σχολίασαν τα πάντα για τη διοργάνωση
Eurovision 2025 – Εθνικός τελικός: Αν μια βραδιά περίμεναν όσο τίποτα οι τουιτεράδες αυτή δεν είναι άλλη από την αποψινή.
Και τι δεν διαβάσαμε από τα πρώτα κιόλας λεπτά.
Aπό τη μια σχολιάστηκαν πολύ τα σαρδάμ, τα οποία εν μέρει δικαιολόγησαν και από την άλλη όλοι αναζήτησαν τη Δάφνη Μπόκοτα μια ακόμη φορά. Φυσικά δεν έλειψαν και τα αποθεωτικά σχόλια για την τέλεια εμφάνιση της Έλενας Παπαρίζου.
Οι δύο κορυφαίοι καλλιτέχνες, Έλενα Παπαρίζου και Σάκης Ρουβάς άνοιξαν το show με τη συνοδεία της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ και μελών της Χορωδίας της ΕΡΤ και ερμήνευσαν από κοινού τρία εμβληματικά τραγούδια.
Το «Waterloo» των Abba, το «Hold me know» του Johnny Logan και το «Κρασί, θάλασσα και τ’ αγόρι μου». Το τελευταίο τραγούδησε πριν από 51 χρόνια η αξεπέραστη Μαρινέλλα κατά την πρώτη εκπροσώπηση της χώρας μας στον διαγωνισμό. Ο Σάκης Ρουβάς και η Έλενα Παπαρίζου έχουν ετοιμάσει πολλές εκπλήξεις ερμηνεύοντας μεγάλες επιτυχίες στη σκηνή.
Τον ελληνικό τελικό της Eurovision που διεξήχθη το βράδυ της Πέμπτης 30 Ιανουαρίου σχολίασαν το πρωί της Παρασκευής 31/1 στο Happy Day με την Klavdia και το τραγούδι «Αστερομάτα» να είναι εκείνο που τελικά κέρδισε και θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον φετινό μουσικό διαγωνισμό.
«Μου θύμισε λίγο Νάνα Μούσχουρη στα νιάτα της», είπε αρχικά η Σταματίνα Τσιμτσιλή για την Klavdia.
Στη συνέχεια, οι συνεργάτες της παρουσιάστριας θέλησαν να σχολιάσουν τα σαρδάμ και την αμηχανία σε στιγμές των δυο παρουσιαστών, της Έλενας Παπαρίζου και του Σάκη Ρουβά.
Η Τίνα Μεσσαροπούλου ανέφερε: «Δύσκολο. Είναι οι περιπτώσεις που λες ότι οι παρουσιαστές είναι για παρουσιαστές και οι τραγουδιστές για τραγουδιστές. Ήταν πολύ λαμπερή η Έλενα, αλλά μέχρι εκεί. Ο Σάκης ήταν μια όαση δίπλα της, ήταν αυτός που τη διόρθωνε».
Η Σταματίνα Τσιμτσιλή από τη δική της πλευρά είπε: «Έγινε καλή προσπάθεα, ήταν πολύ λαμπεροί. Όταν έκανε σαρδάμ ή καθυστερούσαν να συντονιστούν, χαμογελούσε με μια παιδική αθωώτητα. Δεν μπορεί κανείς να πει κάτι αρνητικό για Σάκη και Έλενα, καθώς το έκαναν και χωρίς αμοιβή».
Ο Δημήτρης Παπανώτας τόνισε από την πλευρά του: «Της το συγχωρούμε της Έλενας, αλλά ας της το συγχωρήσουμε στο σπίτι, είναι ανάγκη να της το συγχωρήσουμε στη σκηνή; Τώρα, μου βάζεις ιδέες, είπαν επειδή θα είναι ο Σάκης, βάλε δίπλα την Έλενα να φανεί ότι αυτός είναι… εξπέρ! Τι ήταν αυτό; Ελεημοσύνη στην ΕΡΤ; Εγώ ξέρω ότι ο τζάμπας πέθανε!».
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα