Η αποτελεσματική διαχείριση αφορά την επιτυχή επίτευξη των μακροπρόθεσμων και βραχυπρόθεσμων στόχων, ενώ παράλληλα καθοδηγεί όλους προς το όραμα του οργανισμού. Ωστόσο, είναι ευκολότερο να το λες παρά να το κάνεις. Ως διευθυντής, το να έχετε ένα σύστημα διαχείρισης που να εκπληρώνει τους στόχους σας και ταυτόχρονα να διατηρεί την ισορροπία για να κρατάει τους εργαζόμενους ευχαριστημένους μπορεί να είναι δύσκολο.Οι οργανισμοί μπορούν να υιοθετήσουν διαφορετικά στυλ διαχείρισης, αλλά όλα εξαρτώνται από το πόσο αποτελεσματικά αποδεικνύονται αυτά τα στυλ. Τα συστήματα αυτά χρειάζονται κατάλληλο σχεδιασμό και ένα πλαίσιο που να διατηρεί τη ροή της εργασίας υπό έλεγχο.Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσω πώς μπορείτε να ενσωματώσετε ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση και την παραγωγικότητα.
1.Επικοινωνήστε αποτελεσματικά
Το πιο σημαντικό κλειδί για την αποτελεσματική διαχείριση είναι να μπορείτε να επικοινωνείτε με σαφήνεια, κάτι που είναι εφικτό μόνο αν ακούτε. Η επικοινωνία είναι δρόμος διπλής κατεύθυνσης και όσο περισσότερο ακούτε και εκτιμάτε τις απόψεις των άλλων, τόσο εκείνοι θα κάνουν το ίδιο μαζί σας.
Όταν υπάρχει σαφής ροή επικοινωνίας εντός του οργανισμού, είστε σε θέση να χτίσετε τη γέφυρα της εμπιστοσύνης με τους υπαλλήλους σας. Αυτό όχι μόνο ενισχύει την αυτοπεποίθησή τους, αλλά είναι επίσης σε θέση να συνεισφέρουν στους συλλογικούς στόχους.
Πώς να το πετύχετε με επιτυχία :Προωθήστε την ενεργητική ακρόαση.Μην είστε ποτέ προκατειλημμένοι όσον αφορά τις απόψεις.Κατανοήστε την οπτική γωνία του καθενός.Ρωτάτε πάντα τους υπαλλήλους σας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
2. Διαχειριστείτε σωστά τον χρόνο σας
Η διαχείριση του χρόνου είναι κάτι πολύ περισσότερο από ευέλικτα χρονοδιαγράμματα και την παροχή χρόνου για την ολοκλήρωση των καταλόγων ελέγχου. Πρόκειται επίσης για την παροχή επαρκούς χρόνου για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι υπάλληλοί σας και την παροχή της καλύτερης καθοδήγησης για την ανάπτυξη της καριέρας τους.
Επιπλέον, μερικές φορές, τα έργα δεν συνοδεύονται από την πολυτέλεια του χρόνου. Σε τέτοιες περιπτώσεις, φροντίστε να φέρνετε την ομάδα για συνεδρίες όπου μπορείτε να χαράξετε στρατηγική για την ολοκλήρωση του έργου με τον διαθέσιμο χρόνο. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να δέσετε καλά την ομάδα, αλλά θα σας επιτρέψει επίσης να χρησιμοποιήσετε τον χρόνο αποτελεσματικά και να τον διαχειριστείτε σωστά.
Πώς να το πετύχετε με επιτυχία :Ελαχιστοποιήστε τη συνήθεια του multitasking.Μην αναβάλλετε ποτέ την εργασία σας.Δώστε προτεραιότητα στις εργασίες που έχετε αναλάβει.Προγραμματίστε την ημέρα εκ των προτέρων.
3. Ανάθεση
Η ανάθεση καθηκόντων αφορά τον καταμερισμό της εργασίας σε ξεχωριστά τμήματα της ομάδας. Είναι επίσης μια ευκαιρία για εσάς να βοηθήσετε τα μέλη της ομάδας σας να μάθουν, να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν. Αλλά η διαχείριση της ομάδας με το σωστό έργο είναι απαραίτητη. Κάθε εργαζόμενος έχει τις αδυναμίες και τα δυνατά του σημεία και η ανάθεση της σωστής εργασίας είναι αρκετά κρίσιμη.
Κατανοώντας τις ικανότητες κάθε εργαζομένου και τους στόχους του, μπορείτε να αναθέσετε καθήκοντα που θα τον βοηθήσουν τελικά να αναπτυχθεί επαγγελματικά. Το θέμα είναι να παίρνετε το καλύτερο από αυτούς, ενώ παράλληλα χτίζετε συνεχώς την ομάδα προς την τελειότητα.
Πώς να το πετύχετε με επιτυχία :Παρέχετε πάντα τις απαραίτητες οδηγίες. Εεμπιστεύεστε την ομάδα σας όταν αναθέτετε καθήκοντα.Χρησιμοποιήστε την ανατροφοδότηση για να βελτιώσετε την ανάθεσή σας.Μείνετε προσηλωμένοι στον σκοπό και μην αφήνετε ποτέ τις διακοπές να διακόπτουν τη ροή της εργασίας.Να είστε ξεκάθαροι σχετικά με τους στόχους και τα οράματά σας.
LifestyleΑννίτα Πάνια: «Γι’ αuτο έκανα παιδί με τον Καρβέλα, υπάρχει πρόβλημα ο άνθρωπος… δεν είναι πολύ καλά!»Lifestyle“Αυτή είναι 68 και αυτος…” Μαρία Τζομπανάκη: Αυτός είναι ο γοητευτικός και νεότερος σύζυγός της – «Δε θα μπορούσα με άντρα μεγαλύτερο»
4. Επίλυση προβλημάτων
Αναπόφευκτα, εσείς και η ομάδα σας, μακροπρόθεσμα, θα αντιμετωπίσετε προβλήματα και προκλήσεις. Όταν υπάρχει κατανόηση στην ομάδα, θα είστε σε θέση να αναλύσετε τα ζητήματα και να εργαστείτε γρήγορα προς την κατεύθυνση πρακτικών λύσεων. Και με την αποτελεσματική διαχείριση σε ισχύ, οι καθημερινές σας διαδικασίες θα περιλαμβάνουν την ανεξάρτητη επίλυση προβλημάτων χωρίς προβλήματα.
Η επίλυση προβλημάτων ξεκινά με την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και τον καθορισμό ρεαλιστικών στόχων που μπορεί να επιτύχει η ομάδα σας. Και όταν υπάρχει εμπιστοσύνη εντός της ομάδας, παρέχεται η ευκαιρία να τους καθοδηγήσετε και τους προετοιμάζετε να αναλάβουν την ηγεσία σε μελλοντικά προβλήματα.
Πώς να το πετύχετε με επιτυχία :Κατανοήστε τον πυρήνα του προβλήματος.Κάντε τις σωστές ερωτήσεις σχετικά με το πρόβλημα και μην παρεκκλίνετε.Επινοήστε τις απαραίτητες λύσεις που μπορεί να βρει η ομάδα σας.Αξιολογήστε τις καλύτερες λύσεις.Μείνετε ανοιχτόμυαλοι και επιλέξτε τις λύσεις που θα είναι αποτελεσματικές.
5. Οικοδόμηση διαφάνειας
Η διοίκηση είναι επιτυχής και αποτελεσματική μόνο όταν υπάρχει διαφάνεια εντός του οργανισμού. Και ως διευθυντής, πρέπει να είστε πιο ανοιχτοί και ειλικρινείς με την ομάδα και τους υπαλλήλους σας.
Όταν μεταδίδετε κάθε κρίσιμη πληροφορία μεταξύ της ομάδας, είναι πιο πιθανό να κερδίσετε την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των υπαλλήλων σας. Να είστε πιο προσεκτικοί και να επιλέγετε πάντα την καλύτερη στιγμή για να μοιραστείτε μια είδηση, διότι είναι σημαντικό να μην διασπάσετε την προσοχή των υπαλλήλων σας. Επίσης, προσπαθήστε να αποκρύπτετε πληροφορίες τη στιγμή που δεν έχετε την ευχέρεια να το κάνετε. Να είστε πιο παρατηρητικοί όσον αφορά την κοινοποίηση, ώστε να χτιστεί το θεμέλιο της εμπιστοσύνης χωρίς να παραβιάσετε κανέναν κανόνα.
Πώς να το πετύχετε με επιτυχία :Συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στη λήψη αποφάσεων.Να μοιράζεστε πάντα τα αποτελέσματα με την ομάδα σας.Δώστε προτεραιότητα στην επικοινωνία.Πραγματοποιήστε μια συνεδρία όπου μπορείτε να μοιραστείτε κάθε πιθανή σημαντική λεπτομέρεια του οργανισμού.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα