Η απόφαση του καναλιού ALPHA και της παραγωγής του να προγραμματίσει το βραδινό σόου «ΝΜ Βραδιάτικα» για τις Παρασκευές, απέναντι από την επιτυχημένη εκπομπή «Φως στο Τούνελ» της Αγγελικής Νικολούλη, αποδείχθηκε καταστροφική.
Το στρατηγικό αυτό λάθος φάνηκε με δραματικό τρόπο ήδη από την πρεμιέρα του σόου, το οποίο απέτυχε να ανταγωνιστεί το κοινό που παρακολουθεί τη δημοσιογράφο, η οποία ασχολείται με την πιο πολυσυζητημένη και συναισθηματικά φορτισμένη υπόθεση των τελευταίων δύο ετών, αυτή των πέντε νεκρών βρεφών στην Αμαλιάδα.
Ειδικά σε μια τέτοια συγκυρία, η επιλογή να τοποθετηθεί το νέο σόου απέναντι από την Αγγελική Νικολούλη μοιάζει με στρατηγική αποτυχία, καθώς η ίδια απολαμβάνει την αφοσίωση και την εκτίμηση του τηλεοπτικού κοινού.
Απογοητευτικά Ρίχνονται τα Ριζικά Ποσοστά Τηλεθέασης
Ο ALPHA είχε υψηλές προσδοκίες για την τηλεθέαση του καινούργιου του σόου, ειδικά μετά την πρεμιέρα. Ωστόσο, η πραγματικότητα διαψεύδει τις ελπίδες του καναλιού, καθώς τα ποσοστά τηλεθέασης της εκπομπής «ΝΜ Βραδιάτικα» αποδείχθηκαν απογοητευτικά. Στην πρώτη εβδομάδα της προβολής, οι αριθμοί δεν ήταν ενθαρρυντικοί, με τον Νίκο Μουτσινά να καταγράφει 12,1% τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό (18-54) την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου, σημειώνοντας σημαντική πτώση σε σχέση με την πρεμιέρα, όπου το ποσοστό είχε φτάσει στο 14,9%. Επιπλέον, η εκπομπή σημείωσε ποσοστό μόλις 10,1% στο γενικό σύνολο, που είναι ιδιαίτερα χαμηλό και παραμένει κάτω από τα επίπεδα που προσδοκούσε το κανάλι για ένα βραδινό σόου.
Αντίπαλοι Στις Καθυστερήσεις: Ανώτερα Προγράμματα Στην Τηλεθέαση
Το «ΝΜ Βραδιάτικα» τοποθετήθηκε στην τέταρτη θέση της τηλεθέασης την Παρασκευή, καταγράφοντας χαμηλότερα ποσοστά από ανταγωνιστικά προγράμματα, όπως το παιχνίδι «Εκατομμυριούχος», η «Γη της Ελιάς», και ο «Άγιος Έρωτας». Η εκπομπή του Νίκου Μουτσινά, παρά το γεγονός ότι ήταν μόλις στο δεύτερο επεισόδιο, δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει με τα ποσοστά της, καθώς αυτά ήταν πολύ χαμηλότερα από τις συνήθεις επιδόσεις του παρουσιαστή, ο οποίος ήταν συνηθισμένος σε πολύ υψηλότερα νούμερα κατά τις μεσημεριανές ώρες.
Πίεση για Βραδινό Σόου και Η Πίεση του ALPHA
Αξιοσημείωτο είναι ότι, παρά την απογοήτευση που προκάλεσαν τα τηλεοπτικά ποσοστά, η παραγωγή του ALPHA είχε επικεντρωθεί στην πίεση προς τον Νίκο Μουτσινά και τα άλλα κανάλια, απαιτώντας να του προσφερθεί βραδινό σόου προκειμένου να συμφωνήσει για τη συνεργασία τους. Αυτή η επιθυμία του παρουσιαστή, που τελικά έγινε πραγματικότητα, τονίζει τις υψηλές απαιτήσεις του, ενώ ταυτόχρονα αφήνει στον ίδιο και στο κανάλι του ALPHA το δύσκολο έργο της διαχείρισης ενός προγράμματος με ποσοστά που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους.
ΕλλάδαΜόλις μαθεύτηκε: Αυτή είναι η αιτία θανάτου του Μανούσου Μανουσάκη – Έφυγε σε ηλικία 74 ετώνLifestyleΤηλεθέαση 20/11: Τι νούμερα έκανε στην πρεμιέρα ο Λάκης Λαζόπουλος
Συμπέρασμα: Στρατηγική Αποτυχία ή Σταδιακή Ανάκαμψη;
Η απόφαση του ALPHA να προγραμματίσει το «ΝΜ Βραδιάτικα απέναντι από τη δημοφιλή εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη αποδείχθηκε καταστροφική, αφού το κοινό παρέμεινε πιστό στην εκπομπή του MEGA και δεν ακολούθησε την πρόταση του καναλιού. Τα νούμερα της τηλεθέασης καταδεικνύουν την αποτυχία της στρατηγικής, όμως μένει να φανεί αν το σόου θα καταφέρει να ανακάμψει με την πάροδο του χρόνου και με την κατάλληλη αναπροσαρμογή της προβολής του.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
“Με είχε και δε με άφηνε” Ο κακός χαμός με όσα είπε η Ειρήνη Μουρτζούκου για τη Νικολούλη