τέλος-η-αδικία-των-διοδίων-ο-καινούργ-216402

Τέλος η αδικία των διοδίων – Ο καινούργιος τρόπος πληρωμής

Ανάγνωση: 3'

Τα διόδια αποτελούν έναν «πονοκέφαλο» για όλους τους οδηγούς που επιθυμούν να κάνουν ένα ταξίδι εκτός των αστικών κέντρων, δεδομένου ότι ένα σηαμντικό ποσό αφορά αυτές τις χρεώσεις.

Τέλος η αδικία των διοδίων!

Είναι όμως άδικο να πληρώνουμε τόσα χρήματα όταν οι αποστάσεις είναι μικρές. Ευτυχώς αυτό αλλάζει!

Σήμερα, η συντριπτική πλειονότητα των διοδίων αφορά σταθερή χρέωση, δηλαδή η επιβάρυνση των οδηγών είναι ανεξάρτητη από τα χιλιόμετρα που διανύουν. Εξαίρεση αποτελεί η Ολυμπία Οδός (αυτοκινητόδρομος Ελευσίνας-Κόρινθος-Πατρών) όπου εφαρμόζεται από τον Ιανουάριο του 2021 το σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης.

Ένα δικαιότερο σύστημα χρέωσης!

Με την προμήθεια του πομποδέκτη ΟΛΥΜΠΙΑ PASS, οι χρήστες πληρώνουν την πραγματική αξία της απόστασης που διένυσαν. Ειδικότερα, το εξοπλισμένο με πομποδέκτη όχημα που διέρχεται από τα διόδια πληρώνει κανονικά όλο το αντίτιμο της ζώνης χρέωσης, ενώ αν εξέλθει από τον αυτοκινητόδρομο πριν από το τέλος της συγκεκριμένης ζώνης επιστρέφεται και πιστώνεται αυτόματα στον πομποδέκτη το ποσό που αντιστοιχεί στη μη διανυθείσα απόσταση, όσο τα πρόστιμα πέφτουν βροχή για τους ασυνείδητους οδηγούς!

Πρόκειται για ένα σύστημα δικαιότερης χρέωσης που θα εφαρμοστεί και στον νέο αυτοκινητόδρομο της Πελοποννήσου, ήτοι τον Πάτρα-Πύργος που επεκτείνει την Ολυμπία Οδό και σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστου Δήμα, θα είναι έτοιμος έως τα τέλη Νοεμβρίου 2025.

«Τέλος Ιουλίου, μέσα στο καλοκαίρι, θα έχουμε την παράδοση σε κυκλοφορία των 65 χλμ. από τον Αλισσό ως τον Πύργο και έως το τέλος του έτους, τέλος Νοεμβρίου, θα έχουμε τα υπόλοιπα 10 χιλιόμετρα. Πλέον, η Ολυμπία Οδός θα είναι ένας από τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους στη χώρα, προσεγγίζοντας τα 300 χλμ.», δήλωσε ο Χρίστος Δήμας κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στα εργοτάξια κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου.

Το συνολικό μήκος του Πάτρα-Πύργος ανέρχεται σε 74,8 χλμ. και θα διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συνολικού πλάτους 14 μέτρων, 2 γέφυρες, 19 άνω και κάτω διαβάσεις, 3 ανισόπεδους κόμβους και 42 τοίχους αντιστήριξης.

Με την ολοκλήρωση του έργου η διάρκεια ταξιδιού για το Αθήνα-Πύργος θα μειωθεί σε περίπου 2 ώρες και 45 λεπτά, ενώ θα ενισχυθεί σε μεγάλο βαθμό η ασφάλεια των ταξιδιωτών.

Παράλληλα, ο νέος οδικός άξονας θα προκαλέσει μια σειρά ευεργετικών επιδράσεων στην οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική ανάπτυξη ολόκληρης της Δυτικής Πελοποννήσου. Θυμίζουμε ότι το έργο έχει χωρίστει σε τρία τμήματα, καθένα εκ των οποίων το έχει αναλάβει μια κατασκευαστική εταιρεία.

Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα

«Πέτα ψυχή μου ελεύθερη από σωληνάκια… Ξεκουράσου τώρα!»: Θρήνος για την Ρένα Κουβελιώτη – Κλαίει όλος ο ALPHA για την Σούζυ

Σαλαμίνα: Αυτός είναι ο 58χρονος που ασέλγησε σε ανήλικη με βαριά αναπηρία

ΝΕΚΡΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΙΟΚΩΣΤΑΣ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Περισσότερες ειδήσεις