ΕΛΛΑΔΑ

Οργή για τον νεκρό πυροσβέστη στη Θάσο: Δούλευε σερί 34 ώρες – Τι καταγγέλλουν οι συνάδελφοί του

Ανάγνωση: 4'

Επί 34 συνεχόμενες ώρες εργαζόταν στη Θάσο ο εποχικός πυροσβέστης, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα σε ώρα υπηρεσίας, όπως καταγγέλλουν οι συνάδελφοί του.

Ειδήσεις: Οργή για τον νεκρό πυροσβέστη στη Θάσο

Την ώρα που βρίσκεται σε εξέλιξη ΕΔΕ από το Πυροσβεστικό Σώμα για το περιστατικό, οι εποχικοί πυροσβέστες προχώρησαν επίσημα σε καταγγελία στο Πυροσβεστικό Σώμα, κάνοντας λόγο για υπεργασία.

Συνάδελφοί του κατήγγειλαν δημόσια, με αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ότι το θύμα στις 29 Αυγούστου, εργαζόταν συνεχόμενα επί 24 ώρες, σχόλασε στις 07:30 το πρωί και ύστερα από δυόμισι ώρες, δηλαδή στις 10 το πρωί της ίδιας ημέρας, κλήθηκε να αναλάβει υπηρεσία για άλλες δέκα ώρες. Ορίστηκε μάλιστα άυπνος οδηγός σε όχημα με ακόμα πέντε άτομα πλήρωμα.

Όπως εξηγούν, «αφού τελείωσε την 24ωρη υπηρεσία του, γύρισε πίσω στις 10.00 το πρωί της Πέμπτης για να κάνει τη 10ωρη υπηρεσία που του ζητήθηκε. Στις 12.00, δηλαδή περίπου δύο ώρες μετά, πήρε μία δίωρη άδεια για να μεταβεί με τη μηχανή του σε μία δουλειά. Ενώ γύριζε στην υπηρεσία του, λίγο πριν τις 14.00 (13.55) έγινε το τροχαίο δυστύχημα».

Ξεκάθαρος μιλώντας στον ιστότοπο GRTimes, εμφανίστηκε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Σωματείου Συμβασιούχων Πυροσβεστών (ΠΑΣΣΥΠ), Θάνος Ψαρόπουλος. «Αν υπήρχε αρκετός αριθμός προσωπικού, ίσως είχαμε αποφύγει το τροχαίο δυστύχημα και την υπερκόπωση του συναδέλφου και του κάθε συναδέλφου. Αυτό που ζητάμε τόσο καιρό είναι προσλήψεις προσωπικού, αλλά και επιμήκυνση της αντιπυρικής περιόδου, από Απρίλιο μέχρι και Νοέμβριο», σημειώνει. Όπως καταγγέλλει έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος που επιχειρούν να δουν τον αρμόδιο υπουργό, Βασίλη Κικίλια, ώστε να θέσουν τα συγκεκριμένα αιτήματα, χωρίς όμως αποτέλεσμα. «Οι εποχικοί πυροσβέστες δεν είναι μιάσματα», δηλώνει ο κ. Ψαρόπουλος.

Τι καταγγέλλουν οι συνάδελφοί του

Οι εποχικοί πυροσβέστες καταγγέλλουν ότι «ο συνάδελφος μας στην Θάσο που έχασε τη ζωή του εν ώρα υπηρεσίας, ήταν ορισμένος 34 ώρες υπηρεσία με 2,5 ώρες ανάπαυση στο σύνολο των ωρών αυτών. (Ανάπαυση δόθηκε μετά από 24 ώρες 07:30 με 10:00 το πρωί όπου ανέλαβε και πάλι υπηρεσία)».

«Για όλα αυτά εννοείται πως υπάρχουν ακράδαντα στοιχεία. Ο θάνατος του συναδέλφου βαραίνει τη διοίκηση του Π.Κ ΘΑΣΟΥ καθώς υπάρχει σωρεία παραβάσεων ωραρίων. Πλέον έχουν ανοίξει τα στόματα και μαθαίνουμε τα μύρια όσα για όσα συμβαίνουν στο συγκεκριμένο κλιμάκιο».

Εξάλλου, επισημαίνουν ότι «η συλλογική σύμβαση εργασίας των Εποχικών Πυροσβεστών είναι ξεκάθαρη. Ανάμεσα σε δύο υπηρεσίες θα πρέπει να μεσολαβεί 12 ώρες ανάπαυση».

Στην ανάρτηση επισυνάπτεται μέρος της ΣΣΕ στο οποίο αναφέρεται ότι ανάμεσα σε δύο βάρδιες απαιτείται ελάχιστος χρόνος ανάπαυσης, που για 24ωρη βάρδια είναι οι 12 ώρες.

Σε σημερινή ανάρτησή τους στα social media, οι εποχικοί πυροσβέστες καταγγέλλουν πως το πυροσβεστικό όχημα συνήθιζε να μετατρέπεται σε όχημα delivery για τις ανάγκες της επιχείρησης του ανωτέρου τους, καταγγελία η οποία συνοδεύεται και από σχετική φωτογραφία.

«Στη φωτογραφία βλέπουμε εξοπλισμό Πυροσβεστών και δύο… κούτες με βάφλες, εμπόρευμα που προορίζεται για το κατάστημα με κρέπες όπου διατηρεί ο διοικητής του Π.Κ. Θάσου…

Αλήθεια Διοικητή ο Ελληνικός λαός πληρώνει με τους φόρους του οχήματα για την Πυροσβεστική υπηρεσία για να τα χρησιμοποιείτε στη Θάσο για βάφλες και κρέπες;

Τελικά τι ακριβώς συνέβαινε τόσα χρόνια εκεί στη Θάσο; Τι τσιφλίκι είχατε φτιάξει;», αναρωτιούνται.

Δείτε την ανάρτηση και την φωτογραφία:

Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα

«Τον πέταξαν χωρίς τα ρούχα του»: Φρικτές αποκαλύψεις για το τραγικό τέλος του Χρήστου Μάρκου στα Πατήσια

Αγρίνιο: Η στιγμή του σεισμού των 4,7 Ρίχτερ σε σούπερ μάρκετ – Έτρεχε έντρομη η υπάλληλος

Τουλάχιστον 20 άνθρωποι σκοτwθηκaν σε μετωπική σύγκρουση λεωφορείου με φορτηγό στη Βραζιλία

#TAGS:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ