Μια απαράδεκτη και ρατσιστική…απαίτηση είχε πελάτισσα ενός σουβλατζίδικου αλλά έλαβε την απάντηση που έπρεπε. Πιο συγκεκριμένα, η ίδια ζήτησε να μη της στείλουν ξανά μελαμψό διανομέα για την παραγγελία της.
Η απάντηση του μαγαζιού ήταν άμεση, αναρτώντας μια φωτογραφία με την ιδιοκτήτρια και τον διανομέα και τονίζοντας ότι είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος αλλά και οικογένειά τους.
Το σουβλατζίδικο ζήτησε, επίσης, από την συγκεκριμένη πελάτισσα να μην παραγγείλει ξανά από το κατάστημά τους.
Η απάντηση της επιχείρησης
«Να σας συστήσουμε τον Deep.
Ο Deep δεν είναι απλώς διανομέας του Μπερκέτι…είναι ο πιο αξιόλογος άνθρωπος και πια οικογένειά μας.
Και εσείς κυρία μου καλή που μας ζητήσατε να μη σας στείλουμε μελαμψό διανομέα…παρακαλούμε να μην ξαναπαραγγείλετε από εμάς. Δεν σας θέλουμε εμείς για πελάτισσα.
ΕλλάδαΑφαίρεση διπλώματος και τσουχτερό γι ́αυτό το λόγο μέσα στο αυτοκίνητο – 1 στους 2 Έλληνες θα την «πατήσει»LifestyleEKTAKTO: Τεράστιο πένθος στην μουσική σκηνή! Βρέθηκε νεκρός ένας θρύλος!
Με εκτίμηση
Η ομάδα του Μπερκέτι».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Μεγάλη προσοχή: Η απεıλή για τα κινητά Android που μπορεί να «αδεıάσει» τον τραπεζıκό σας λογαρıασμό