Μια απαράδεκτη και ρατσιστική…απαίτηση είχε πελάτισσα ενός σουβλατζίδικου αλλά έλαβε την απάντηση που έπρεπε. Πιο συγκεκριμένα, η ίδια ζήτησε να μη της στείλουν ξανά μελαμψό διανομέα για την παραγγελία της.
Η απάντηση του μαγαζιού ήταν άμεση, αναρτώντας μια φωτογραφία με την ιδιοκτήτρια και τον διανομέα και τονίζοντας ότι είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος αλλά και οικογένειά τους.
Το σουβλατζίδικο ζήτησε, επίσης, από την συγκεκριμένη πελάτισσα να μην παραγγείλει ξανά από το κατάστημά τους.
Η απάντηση της επιχείρησης
«Να σας συστήσουμε τον Deep.
Ο Deep δεν είναι απλώς διανομέας του Μπερκέτι…είναι ο πιο αξιόλογος άνθρωπος και πια οικογένειά μας.
Και εσείς κυρία μου καλή που μας ζητήσατε να μη σας στείλουμε μελαμψό διανομέα…παρακαλούμε να μην ξαναπαραγγείλετε από εμάς. Δεν σας θέλουμε εμείς για πελάτισσα.
LifestyleΑννίτα Πάνια: «Γι’ αuτο έκανα παιδί με τον Καρβέλα, υπάρχει πρόβλημα ο άνθρωπος… δεν είναι πολύ καλά!»Lifestyle“Αυτή είναι 68 και αυτος…” Μαρία Τζομπανάκη: Αυτός είναι ο γοητευτικός και νεότερος σύζυγός της – «Δε θα μπορούσα με άντρα μεγαλύτερο»
Με εκτίμηση
Η ομάδα του Μπερκέτι».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Λεσόρ κράτα γερά: Η φωτογραφία που ανήρτησε αγκαλιά με τον γιο του μέσα στο ασθενοφόρο
Ρίξτε αλάτι μέσα στην τουαλέτα και θα καταλάβετε – Αυτά δεν μας τα λένε οι υδραυλικοί