Φουντώνουν τα σενάρια που θέλουν την ιταλική FSI, γνωστή και ως Trenitalia, να είναι έτοιμη για την μεγάλη της έξοδο από την Ελλάδα.
Μάλιστα, τα ονόματα των υποψηφίων αγοραστών έχουν ήδη αρχίσει να διαρρέουν και ξεκινούν από εγχώριους αγοραστές και ομίλους μέχρι σιδηροδρομικούς οργανισμούς στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με όσα έκανε γνωστά η εφημερίδα «Απογευματινή», οι Ιταλοί μέχρι σήμερα είχαν στείλει δεύτερης διαλογής στελέχη και δεύτερης διαλογής αμαξοστοιχίες στην Ελλάδα και βλέπουν ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να αποδώσει η επένδυση που πραγματοποιησαν το 2017.
Τον Σεπτέμβριο εκείνης της χρονιάς είχε ολοκληρωθεί η αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατομμυρίων ευρώ.
Ενάμιση χρόνο μετά το 2019 απέκτησαν την ΕΕΣΤΥ (εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού υλικού) έναντι 22 εκατ. ευρώ.
Και ήρθε το 2023… η τραγωδία των Τεμπών και οι καταστροφές από την κακοκαιρία Daniel, δύο πολύ σοβαρά περιστατικά που ανέτρεψαν τα σχέδια της ιταλικής εταιρείας.
LifestyleΣkοτώθηκε σε τροχαίο ο γιος διάσημης Ελληνίδας δημοσιογράφουLifestyleΤην παράτησε μετά από 8 χρόνια σχέσης: Στη φόρα η πραγματική αιτία χωρισμού Ρέμου-Μακρυπούλια λίγο πριν το γάμο
Στην υπόθεση των Τεμπών μάλιστα υπήρξε μεγάλο πλήγμα για τα έσοδα του ομίλου αφού στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη κοβόντουσαν τα περισσότερα εισιτήρια.
Ακόμα πιο σοβαρό πλήγμα υπήρξε και στην εικόνα της ιταλικής εταιρείας από την αρνητική αντιμετώπιση που είχε στην Εξεταστική Επιτροπή, ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train και παλαίμαχος ηχανοδηγός, Μαουρίτσιο Καποτόρτο.
Περισσότερες Ειδήσεις σήμερα
Η μέρα που δάκρυσε και ο Θεός: 21 χρόνια από το δυστύχημα στα Τέμπη που κόστισε τη ζωή σε 21 μαθητές